hsds Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Gamertag: sskauge Spiller for det meste Ground War - liker teamplay. Add meg om du er likesinnet. Spiller nesten daglig.. Lenke til kommentar
Briminho Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Spiller stort sett demolition. GT: Brimi Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Tips til trådstarter, legg alle GT's i førsteposten, så slipper vi late å lete igjennom hele posten. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Tips til trådstarter, legg alle GT's i førsteposten, så slipper vi late å lete igjennom hele posten. Skal gjøres. Flott at du sier fra Edit: Har lagt til alle navn i førstepost. Endret 26. januar 2010 av erlendo89 Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Vi må ha en skikkelig Ground war med bare oss fra Diskusjon.no til helga noen som er med? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg er i hvert fall med Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg blir med, om jeg får det til da. Har NAT-settings på strict, og ikke tilgang til ruteren, nå det er vel ikke alle jeg kan koble meg til. GT: ZoidOnid Lenke til kommentar
HalfLife3 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Gamertag: DemoniumM Endret 6. februar 2010 av Lolnabb Lenke til kommentar
MatjoT Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 GT: FluXelerate Er på minst 3 timer dagen... Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg joiner i morgen, må bare rydde opp litt på vennelista så jeg får plass til nye Lenke til kommentar
KoolBikes Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg er ikke god i det hele tatt, skikkelig nybegynner kan man vel si, men jeg prøver hver dag og lærer litt etter litt. Jeg er vel på lvl 42 nå med 44 timers spilling, cirka. Jeg er glad for at Ken Burton gir oss middelaldrende og middelmådige MW2-spillere et ansikt utad. Nå er muligens Mr. Burton hakket dårligere enn meg. I likhet med ham er jeg mottakelig for tips for å bli bedre. Jeg er lei engelske chavs som prater piss og plystrer i mikrofonen og vil gjerne spille litt mer med landsmenn. Det er alltid mest trivelig de gangene jeg havner i en lobby med mange skandinaver. Legg meg til vennelista hvis dere vil. Gamertag er KoolBikes. Lenke til kommentar
jackoksen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ohildrende du!! GT: livstidsn00b Gamertagen sier vel sitt om min gaming, haha Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 GT:IceCold4eveer, spiller for det meste TD,HC. Lenke til kommentar
tobben98 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Tobbenman Spiller det meste. Noen som blir med å spille litt nå? Norske xbox live: autocamo Den andre er svensk Lenke til kommentar
Azure Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Gamertag: Azyrion Foretrekker TD og Domination Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kikket gjennom lista i førsteposten, kan ikke minnes å ha sett egentlig noen av dere. Eneste navnet som ringer en minimal bjelle er Natrich av en eller annen grunn. Ellers mye kreative navn ute og går, haha Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) GT: Leo Khenir Mest Domination og HQ Pro, er åpen for andre ting da... FFA med 8 nordmenn kunne jo vært artig Slipper man de 12 år gamle engelske blubbene som griner som en jente bare man pwner litt Endret 18. februar 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 GT: Leo Khenir Mest Domination og HQ Pro, er åpen for andre ting da... FFA med 8 nordmenn kunne jo vært artig Slipper man de 12 år gamle engelske blubbene som griner som en jente bare man pwner litt Enig^^ Lørdag klokka 8 kunne vi prøvd 8 stk FFA,jeg er med^^ GT: beni1112 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå