Gå til innhold

Komplett, Netshop eller Multicom?

Anbefalte innlegg

Jeg planlegger å skaffe meg en ganske heftig gamer-PC med bl.a. Intel i7-prosessor og Geforce GTX295-skjermkort, og bruker i denne sammenhengen disse 3 nettsidene til å "bygge" konfigurasjonen min. Så lenge er jeg litt overrasket at Netshop gir bredere utvalg i byggeprosessen og kommer til slutt med en bedre pris. Men hvordan er de som leverandør?

Finnes det andre nettsteder som tilbyr samme "byggetjeneste" og på samme kvalitet?

Hva er erfaringene med disse 3 butikkene?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett bygde en PC for meg i fjor.Valgte det fordi det var billigere enn å gjøre det selv???

Leveringa tok vel en ukes tid, noe jeg syns var helt ok.Men for et jævla kabelrot det var.

Bortsett fra det var jeg fornøyd.Ikke de billigste, men topp service.

Lenke til kommentar

Jeg har i hvert fall bestilt i morges hos Netshop, som var den eneste nettbutikken som virkelig ga meg valg på hva jeg ville ha i maskinen. Hos Komplett og Multicom var det altfor mye "enten/eller" og jeg havnet enten med en for "svak" PC eller en for fancy én som samtidig var for dyr.

Lenke til kommentar

Vel, jeg bygde maskin hos Netshop i fjor: Bestilte enkeltdeler og slang på en "pc-bygger" varelinje til slutt. Fikk maskina etter 3 dager og alt funka "out of the box". Noe problem med nettverkstilkoblingen på hovedkortet men dette løste seg med en driveroppdatering. Dette problemet hadde ingenting med Netshop å gjøre da maskina ble levert uten OS!

Så min erfaring er meget bra med Netshop sin pcbygger løsning. Har ellers aldri hatt problemer med Netshop ved reklamasjon, men så bor jeg så nærme at jeg kjører til hentebua for levering/henting/samtaler...

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Holder meg helst til Datakjeden.

Har sett at de fleste ting hos Datakjeden er billigere enn hos Komplett

Generielt råd, styr unna datakjeden hvis de ikke har varene på lager.

Da kan det ta langt tid før du får noe som helst. Amentio er tydligvis datakjeden sin gamle levrandør ennå.

Så vil i så fall se på digitalimpuls eller komplett i så fall.

Lenke til kommentar

Innlegget hans ble skrevet før Datakjeden ble slått sammen med Amentio. Den gang var Datakjeden faktisk et respektabelt firma, men Amentio klarte selvsagt å endre på det...

rettelse: Datakjeden ble kjøpt opp noen måneder før KimOlsen87 sitt innlegg ble skrevet, men likevel lenge før problemene oppsto.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Har handla hos Netshop i alle år!

Bygg-selv pc'er, innmat til pc og laptop, osv, osv.

Hyggelig og greit... med sjokolade..

Anbefales!

Jan Kleven

SJOKOLADE??? :confused:

det var sånn at du fikk med en sjokolade når du kjøpte div saker. vet ikke om de fortsatt har den greia, jeg har i hvert fall ikke fått sjokolade på en del år nå :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...