Khogn Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg planlegger å skaffe meg en ganske heftig gamer-PC med bl.a. Intel i7-prosessor og Geforce GTX295-skjermkort, og bruker i denne sammenhengen disse 3 nettsidene til å "bygge" konfigurasjonen min. Så lenge er jeg litt overrasket at Netshop gir bredere utvalg i byggeprosessen og kommer til slutt med en bedre pris. Men hvordan er de som leverandør? Finnes det andre nettsteder som tilbyr samme "byggetjeneste" og på samme kvalitet? Hva er erfaringene med disse 3 butikkene? På forhånd takk! Lenke til kommentar
JAH Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Komplett bygde en PC for meg i fjor.Valgte det fordi det var billigere enn å gjøre det selv??? Leveringa tok vel en ukes tid, noe jeg syns var helt ok.Men for et jævla kabelrot det var. Bortsett fra det var jeg fornøyd.Ikke de billigste, men topp service. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Bestiller du fra multicom må du regne med leveringstid... Lang leveringstid. Bestilte noen varer derfra tirsdag, og de er enda ikke sendt... Det var bare deler de "hadde på lager". Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Jeg har i hvert fall bestilt i morges hos Netshop, som var den eneste nettbutikken som virkelig ga meg valg på hva jeg ville ha i maskinen. Hos Komplett og Multicom var det altfor mye "enten/eller" og jeg havnet enten med en for "svak" PC eller en for fancy én som samtidig var for dyr. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Håper det ikke er for sent å avbestille. Søk litt rundt i forumet, og se hvilke erfaringer kunder har med retur hos NetShop. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Vel, jeg bygde maskin hos Netshop i fjor: Bestilte enkeltdeler og slang på en "pc-bygger" varelinje til slutt. Fikk maskina etter 3 dager og alt funka "out of the box". Noe problem med nettverkstilkoblingen på hovedkortet men dette løste seg med en driveroppdatering. Dette problemet hadde ingenting med Netshop å gjøre da maskina ble levert uten OS! Så min erfaring er meget bra med Netshop sin pcbygger løsning. Har ellers aldri hatt problemer med Netshop ved reklamasjon, men så bor jeg så nærme at jeg kjører til hentebua for levering/henting/samtaler... Lenke til kommentar
uburen Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Har handla hos Netshop i alle år! Bygg-selv pc'er, innmat til pc og laptop, osv, osv. Hyggelig og greit... med sjokolade.. Anbefales! Jan Kleven Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Prøvd heving av kjøp? Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Har ikke hatt noe problemer med NetShop og Komplett. Multicom, derimot, unngår jeg pga lang leveringstid. Alle ordre har tatt godt over en uke på å komme, noen har tatt over 2 uker. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Skulle jeg ha valgt en av de 3 hadde jeg helt klart valgt Komplett. Netshop er ikke seriøse i mine øyne (litt personlig erfaring samt mye rart her på forumet) og Multicom bruker litt lang tid. Lenke til kommentar
KimOlsen87 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Holder meg helst til Datakjeden. Har sett at de fleste ting hos Datakjeden er billigere enn hos Komplett, men om de bygger en PC for deg og sender den, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Aslakham Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Multicom er billig, men de har veldig lang leveringstid. Kjøpte en pc der som ikke kom før etter fem uker... Lenke til kommentar
Qman321 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Multicom er billig, men de har veldig lang leveringstid. Kjøpte en pc der som ikke kom før etter fem uker... lol Sjekke datoen på første post kanskje :-D Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Slettet, så ikke dato... Endret 2. februar 2012 av theNiceOne Lenke til kommentar
Knasterud Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Har handla hos Netshop i alle år! Bygg-selv pc'er, innmat til pc og laptop, osv, osv. Hyggelig og greit... med sjokolade.. Anbefales! Jan Kleven SJOKOLADE??? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Holder meg helst til Datakjeden. Har sett at de fleste ting hos Datakjeden er billigere enn hos Komplett Generielt råd, styr unna datakjeden hvis de ikke har varene på lager. Da kan det ta langt tid før du får noe som helst. Amentio er tydligvis datakjeden sin gamle levrandør ennå. Så vil i så fall se på digitalimpuls eller komplett i så fall. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Innlegget hans ble skrevet før Datakjeden ble slått sammen med Amentio. Den gang var Datakjeden faktisk et respektabelt firma, men Amentio klarte selvsagt å endre på det... rettelse: Datakjeden ble kjøpt opp noen måneder før KimOlsen87 sitt innlegg ble skrevet, men likevel lenge før problemene oppsto. Endret 6. februar 2012 av srbz Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Har handla hos Netshop i alle år! Bygg-selv pc'er, innmat til pc og laptop, osv, osv. Hyggelig og greit... med sjokolade.. Anbefales! Jan Kleven SJOKOLADE??? det var sånn at du fikk med en sjokolade når du kjøpte div saker. vet ikke om de fortsatt har den greia, jeg har i hvert fall ikke fått sjokolade på en del år nå Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg tror ikke de gir ut noen sjokolade nei. Har ikke fått noe jeg heller de gangene jeg valgte NS. Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Fikk sjokolade av netshop back-in-the-day selv. Var nydelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå