Gå til innhold

canada goose jakke

jente12

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en canada goose solsticke jakke! Helst i svart i størrelsen xs eller s!

Noen som vet om et sted man kan få tak i en sånn enten på nettet eller i en butikk?

Ellers vil jeg gjerne også få tips om andre parkas jakker som er fine og litt lik gandda goose solsticke jakke i type!

Viktig at jakke har pels på kragen på hetta :D

- Takk (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vil gjerne ha en jakke som er litt mer pen, eller i allefall som jeg kan både gå med på skolen og i byen :)

Canada Goose?

Er ikke så veldig glad i de jakkene.. de er både veldig dyre og ikke så veldig pene.. (:

Pris?

max pris er vel ca 3000.. har ikke helt bestemt meg for det enda.. Må finne en jakke jeg liker først :D

Først vil du ikke ha, men nå vil du? :p

Beklager, måtte bare.

Uansett, hvordan står du i forhold til handel på ebay?

Lenke til kommentar

vil gjerne ha en jakke som er litt mer pen, eller i allefall som jeg kan både gå med på skolen og i byen :)

Canada Goose?

Er ikke så veldig glad i de jakkene.. de er både veldig dyre og ikke så veldig pene.. (:

Pris?

max pris er vel ca 3000.. har ikke helt bestemt meg for det enda.. Må finne en jakke jeg liker først :D

Beklager, måtte bare.

hehe, jepp! har ombestmet meg tror jeg :p haha!

Canada Goose?

Pris?

Beklager, måtte bare.

hehe, jepp! har ombestmet meg tror jeg :p haha! Har aldri handlet på ebay :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...