MrAvionics Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hei her er mine følgende spørsmål: 1. Noen som vet om ett program som konverterer DUMP filer over til wma og mp3 filer? 2. Noen som vet om ett program som tar opp fra en DUMP-fil? eks. Ett klipp på 1 time og man vil ta opp fra 34.50 min til 43.50 min? også med valg om man vil ta med bare lyd eller både lyd og bilde... Takker for svar! Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hva i all verden er en DUMP-fil? Bortsett fra filer som blir laget når systemet krasjer selvfølgelig. Men jeg trodde ikke det hadde noe med video å gjøre. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Hvis du laster ned fra for eksempel NRK så kommer filen levert i dump format.... Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 OK. Men er du sikker på at disse filene ikke er WMV eller et annet kjent filformat, bare at de har fått et annet navn? Prøvd å bare endre navn på dem? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Ja helt sikker... bare se her... Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jo, men det var ikke det jeg mente. Filene kan være kodet som WMV selv om de har fått et annet navn. Hvis du prøver å endre navn på en av filene og ser hva som skjer, kanskje den allerede er i et format som ikke trenger konvertering? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Endre navn på fila? Ja det har jeg gjort og kalt den klipp. orginalt etter at jeg lastet den ned hette den stream så jeg har byttet navn, eller var det ikke det du mente kansje? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg mente etternavnet (extension). Endre det til f.eks. wmv eller avi, og prøv hvordan det fungerer da. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Hvordan da? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Ja, hvordan endrer man etternavnet på en fil da? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Dump. Hvordan endre etternavnet på fila? Og noen som vet om ett program som kan ta opp litt midt i filmen hvis du skjønner? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Dump. Hvordan endre etternavnet på fila? Man tager å trykker på egenskaper, og endrer navnet fra "filnavn.dump" til "filnavn.avi" Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Hjelper ikke det heller... Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvis du laster ned fra for eksempel NRK så kommer filen levert i dump format.... Jeg har lastet ned mangfoldige timer fre nrk.no med WM Recorder og har alltid fått det i WMV. Hva har du brukt for å laste ned? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 MPlayer : - ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå