Orjanp Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Er det noen som har fått disse knappene på tastaturet til å virke i Opera 7.10? De virker helt fint i IE og i mapper generellt i winxp. Er klar over at det finnes en keyboard setup. Men vet ikke hva jeg skal skrive der for å få det til å virke. EDIT: topic Lenke til kommentar
pekle Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 http://nontroppo.org/wiki/Opera7Tips og søk etter Thinkpad. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Takk for den. Finner ikke fila der den skal ligge. Istedenfor finner jeg begge filene flere andre plasser. Tenker på tp4table.dat og tp4scrol.dat. Får bare prøve å endre en av filene og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Endte opp med å endre filene i alle plasseringene, både tp4table.dat og tp2scrol.dat. I tillegg kopierte jeg begge til system32 katalogen. Da fungerer scrollen. Oppdaterte til Opera 7.11. Der fungerte fram og tilbake knappene på tastaturet. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Er det noen som vet hvilke filer som må editeres for å få fram og tilbake knappene på Thinkpad'en til å fungere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå