SSGXD Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hei! Etter et innbrudd i bilen min har jeg nå lyst til å anskaffe meg bilalarm/falsk alarm. Har hørt flere prate om at man kan få kjøpt en kloss med en rød lampe på og klistremerker slik at det SER ut som om bilen har alarm. Dette fordi det mest sannsynlig er det som har stoppet innbruddstyvene fra å bryte seg inn i andre biler på parkeringsplassen. Alle de bilene de brøt seg inn i hadde nemlig IKKE alarm. Noen som vet hva det koster for en slik en? Og hva er prisen på det i forhold til å innstalere SKIKKELIG alarm? Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Vanlig alarm koster 4000-4500 inkl. montering. Husk at du får billigere forsikring ved montering av alarm, så det må inn i regnestykket (med nåverdi om du er så nøye på det ) Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Les igjennom Din Sides Pristesting/ettermontering av bilalarm, så kanskje du blir litt smartere på området Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 En ting man bør tenke på at bevegelses-sensor er veldig kjekt. Rygger noen borti bilen din e.l. går den, og da legger folk merke til det -> ikke bare å stikke av. Verd hver en krone! Lenke til kommentar
SSGXD Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Har foreløpig køpt en falsk alarm, som ser helt ekte ut fra utsiden. Men kan nok hende at jeg investerer i en skikkelig en etterhvert da det i tillegg til å skremme den som bryter seg inn, også gir meg billigere forsikring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå