Gå til innhold

Bærbar til spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja...det finnes mange bærbare som duger til spilling for tiden...personlig så ville ikke jeg kjøpt en bærbar idag som ikke har centrino-teknologi...derfor tror jeg at zepto 4100 eller Acer TravelMate 800 er to av de beste kjøpene idag!

vh

krister

Hvis han faktisk mente det med at batteritid, bråk etc ikke spiller noen rolle, kan det ikke være mye vits i å bruke 10.000 ekstra på Centrino? Hvis han derimot kommer til å få bruk for en lett og fin bærbar etterhvert, kan det ha noe for seg.

Å sitte på en hybel og spille på en Centrino kan f.eks. virke som en unødvendig dyr løsning, dersom poenget med å ha bærbar bare var at han skulle få den med seg hjem i sommerferien og kan putte den i skuffa om han må bruke rommet til noe annet e.l. Altså er dette helt avhengig av hva poenget med å kjøpe bærbar egentlig var..

Lenke til kommentar

pcen i signaturen min koster 12000,- hos pcmax.no. den funker helt greit til spill. ut2003 går f.eks helt fint. den bråker litt og batteriet varer bare i 2 og en halv time, men dette var vel ikke så viktig for deg. bra skjerm og mye utstyr som IR, firewire etc. har den også.

Lenke til kommentar

Har enda ikke skjønt hvorfor noen vil kaste bort penger på en bærbar når hensikten er å spille spill....

Tenk hvor rå spille maskin du kan få hvis du kjøper deg en stasjonær for samme prisen som du må betale for å få en bærbar som kan kjøre et spill noelunde. Ikke nok med det etter et halvt år så er grafikkortet utdatert og ingen muligheter for å oppgradere.

Bortkastet penger sier jeg.....

Lenke til kommentar

Bærbar til spilling er etter min mening en glimrende greie faktisk. Selv bruker jeg maskinen i studier og hjemme + når jeg reiser, og spiller ikke så mye selv. Men de gangene vi f.eks er en gjeng som samles for å spille litt forskjellig (cs, nfs, warcraft osv) er det utrolig deilig å ha med seg hele pc'en og utstyr i en liten sekk - misunner da ikke de som er avhengige av bil for å få med seg 19" skjerm og verdens største kabinetter..

Så hvis kravene til spill ikke er at det skal være det nyeste og råeste, og man ellers ser de utrolige fordelene med å jobbe med en bærbar til daglig, skjønner jeg MEGET godt at noen også kjøper bærbare til spilling :-)

Men selvfølgelig - skal maskinen stort sett stå stille et sted, er det en vel dyr løsning :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...