magneman Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Har et veldig irriterende problem med Modern Warfare 2. For to dager siden fikk jeg spillet i posten, jeg installerte det feilfritt, men når jeg skal spille det, dukker probleme opp. Det hender at det skjer når jeg skal starte å spille (ikke starting av selve programmet, men "new game", "resume game" osv), enten så crasher spillet når loadingen er ferdig eller så crasher spillet etter 10 minutter med spilling, da crasher spillet ved at skjermen blir svart en liten stund, jeg får opp meldingen "iw4sp.exe har sluttet å virke" og en melding med en gul trekant med et utropstegn i nedre høyre hjørne sier "skjermkortdriveren har sluttet å svare og har blitt gjenopprettet". Jeg har aldri hatt det slik i andre spill før. Jeg har et Ati Radeon HD4870, som jeg oppgraderte fra catalyst 9.9 til 9.10 (9.10 er den nyeste til mitt skjermkort per dags dato) etter at jeg fikk føle denne irriterende feilen. Svært irriterende, og jeg har ikke sett noen andre med en sånn feil. Noen som har noen forslag å komme med? De tas hjertelig imot! Edit: leif Endret 12. november 2009 av magneman Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 har du de nyeste Driverne? Lenke til kommentar
magneman Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 har du de nyeste Driverne? Som sagt har jeg oppgradert til Catalyst 9.10, som er de nyeste driverne til skjermkortet mitt per dags dato. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 hvet ikke om dette funker men, prøv og Alt+TAB inn i spillet igjen når den meldingen kommer opp, Det kan kansje hjelpe:P Lenke til kommentar
magneman Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Har prøvd flere ting, verify game cache (hvor jeg fant en feil som det sto skulle bli "reacquired"), har slått av Steam Community in-game, slått av diverse prosesser i bakgrunnen, men jeg får fortsatt denne feilen! Lenke til kommentar
JR Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Prøv å oppdatere lydkortdrivere. Merkelig nok funket det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå