anderslien Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Den er vel gammeldags. Kiss var ikke et merke som hadde et godt rykte. De ble kjøpt opp av Linksys (Cisco).Den jeg linker til i #13 er det siste på markedet. Ja, den så jo mye bedre ut. Da kan jeg koble den rett på nettet også. Tror nok det blir til at jeg gjør det sånn. Men da vil det vel fungere å koble den til tv'en med hdmi, optisk til surroundforsterker og bruke internett for å sende over filmer, bilder o.s.v.? Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Da er Western Digital Mediaplayer bestilt Takk for all hjelpen! Hyggelig at folk fortsatt vil hjelpe hverandre Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Har du sjekka om TV-en har lydutgang som kan kjøres rett gjennom HDMI? Veit ein del apparater har den funksjonen, blant anna min. Den kan ta inn HDMI-signal, bruke videosignalet på TV-en og sende lydsignalet ut gjennom ein optisk utgang til ein reciever. Du mater HDMI frå spelaren til TV-en, den splitter ut lydsignalet og sender vidare på ein digital lydutgang, optisk eller S/PDIF. Edit: Når eg tenker meg om kan det være ein kun får stereosignal på den utgangen. Meiner eg har lese det ein stad. Finnes sikkert HDMI-splittar som kan hente ut lydsignal og. Endret 14. november 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Da er Western Digital Mediaplayer bestilt Hvis du har bestillt fra Amentio så er det nødvendig å være tålmodig. Jeg bestillte min for 2 uker siden, fikk da bekreftelse at den var på lager. Er ennå ikke sendt! Mange som har samme erfaring. Amentio er billige, men ikke nødvendigvis gode. Dette er et sterkt etterspurt produkt. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Da er Western Digital Mediaplayer bestilt Hvis du har bestillt fra Amentio så er det nødvendig å være tålmodig. Jeg bestillte min for 2 uker siden, fikk da bekreftelse at den var på lager. Er ennå ikke sendt! Mange som har samme erfaring. Amentio er billige, men ikke nødvendigvis gode. Dette er et sterkt etterspurt produkt. Zeph, det skal jeg sjekke, men tror ikke den har det. Uansett, nå er den bestilt, hehe Nei, bestilte fra komplett.no. De har 100+ på lager. Sjekket rundt på andre nettsteder, og ingen har på lager. Ubekreftet leveringsdato på alle. Så det du kan gjøre er å avbestille fra amentio og bestille på komplett istedet Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Har nå fått den mediaplayeren. Får den bærbare pc'en i begynnelsen av neste uke, så får ikke testet ut noe særlig før da. Men kom til å tenke på en ting. Jeg har jo ingen internett der jeg har tv'en. Har trådløst internett i huset, men den Western Digital TV Live Media Player går jo ikke på det trådløse nettet. Må jeg da ha en wifi dongle eller noe? Foreksempel denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=447261 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå