aspic Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hei! Eg er på utkikk etter eit nytt headsett hovudsakeleg for speling og i nød til bruk for mp3-spelar og slikt. Eg har "stand-alone" mic og er difor på utkikke etter eit utan mic. Eg har høyrt mykje bra om Roccat Kave, og synes prisklassen var midt i blinken (kan evt. gå litt opp). Men dette er eit headsett med mic, har de forslag til headsett på lik linje/evt. betre utan mic? Takker! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 ta en titt på sennheiser sine headset. knallgod lyd til både spilling og musikk/film =) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Enda eit kriterie: det skal vere eit lukka headsett. Jepp, veit at sennheiser lager eksemplariske headsett, har du forslag til eit som er lukka? =) Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Roccat Kave er vel perfekt. Mikrofonen kan enkelt tas av. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 ta en titt på sennheiser sine headset. knallgod lyd til både spilling og musikk/film =) Enig i at Sennheiser kan være et godt alternativ. Kanskje spesielt PC 350(?) Trådstarter, du burde også ta en titt på Beyerdynamic DT770, selv om det kanskje er litt i dyreste laget(?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå