SteffenMA Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Heisann. Det har dukket opp et lite problem med Ps3en min som jeg håper noen har kjennskap til. Jeg kjøpte den forrige helg og den har fungert helt fint hittil, men jeg bestilte meg en dynge med spill fra Play.com som maskinen rett og slett nekter å spille av. Utenom Battefield bad company, dette fungerer fint. De spillene som jeg ikke får spilt av er Assasins creed og Prince of Persia. Den loader cden, men jeg får bare svartskjerm. Jeg tenkte at kanskje spillene har blitt feilbrent ellerno, men hva er sjansen for det? Begge to? Noen som har vært borti det samme? :/ Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 HD tv? vanlig tv? HDMI? scart? Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 HD tv og HDMI. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Jeg hadde akkurat samme problem for et par uker siden da den sluttet å lese Uncharted 2 og Fallout 3 (testet ikke andre spill), men leste Blu-ray-filmer. Alt jeg gjorde var å restarte PS3-en og alt gikk tilbake til det normale... Endret 12. november 2009 av dannad Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Jo jeg prøvde det. Tok ut strømmen og alt mulig. Det er bare så rart at det er kun Bad Company som funker, det kommer fra play.com det også. Jeg kan jo prøve å resette fabrikkinnstillinger kanskje. Men det er jo egentlig ikke logisk det heller. Sukk.. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Høres ut som om problemet ligger i PS3-en. Støtter TV-en 1080p? Kanskje den prøver å vise 1080p på de to andre spillene og derfor blir det svart ettersom TV-en ikke takler det. Hvis ikke, test spillene som ikke virker på en annen PS3. Virker de der så lever inn PS3-en. (du skjønner det sikkert, men hvis de ikke virker så får du bare play.com til å sende deg nye spill ) Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Var å prøvde akkurat nå, men uten hell. Tven stiller seg automatisk når jeg putter inn spillet ser det ut som. Jeg prøvde også å bruke scart, men da kom det ikke noe form for bilde. Ikke introèn på Ps3 engang. Jeg har nok fått et mandagsprodukt er jeg redd. Får ta med spillene og maskinen til Gamestop imorra. Forresten..vet noen av dere om man får en lånemaskin imens? Tusen takk for hjelpen ihvertfall =) Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 uansett om du forcer spill til og kjøre 1080p kommer det ikke til og gjøre det,det vil bli noe problem med det heller. Jeg hadde kanskje returnet de og fått nye. Siden det er jo ikke noe gæli med ps3'n.play.com synes jeg er det desidert det beste stedet og bestille filmer og spill. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Har du vært inne på skjerminnstillingene og tatt et manuelt oppsett og kun haket av 720p? Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Jaaaaa! Du hadde helt rett Praystation! Jeg huket av 1080i og da funket det. Tusen takk! Nå ble jeg skikkelig glad Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jaaaaa! Du hadde helt rett Praystation! Jeg huket av 1080i og da funket det. Tusen takk! Nå ble jeg skikkelig glad Rart, akkurat det du sa til meg at du hadde prøvd uten hell når jeg prøvde å spørre om det var det som var galt Lenke til kommentar
Bister Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Hvor huker jeg av 1080i? Har hatt samme problemet, så sendte den inn til rep. de fant ingen ting å sendet den tilbake med stygge merker de hadde laget i PS3en Mange spill som ikke fungerte, men fungerte på en annen maskin. Håper dette fungerer for meg også Edit: Fant det ut Å jaggu fungerte det ikke Kjipt å tenke at jeg nå for første gang spiller FIFA 10 på egen konsoll da jeg fikk det på release Bare pågrunn av en liten innstilling, og dette tenkte ikke de på nordisk film på? Litt latterlig... Endret 13. november 2009 av Bister Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Jaaaaa! Du hadde helt rett Praystation! Jeg huket av 1080i og da funket det. Tusen takk! Nå ble jeg skikkelig glad Rart, akkurat det du sa til meg at du hadde prøvd uten hell når jeg prøvde å spørre om det var det som var galt Beklager den :/ Jeg tenkte aldri på innstillingene på Ps3`en. Bare på tven. Sann er det når jeg ikke tenker lenger enn nesa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå