Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Hvordan var din første runk?" repostet fra stengt tråd (jenter også)

Sitronsaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynte ikke å onanere før jeg fikk kjæreste, jeg. (da var jeg snart 16) Og det var bare for å finne ut hva jeg likte selv, sånn at kjæresten min skulle slippe å finne det ut helt alene. jeg hadde jo knapt rørt meg selv nedentil før :p

Virker som om få gutter tror på at det er mange jenter som ikke onanerer, men det er faktisk sant. Ingen av mine nærmeste venninner gjør det. Og vi er 17. Og det er ikke bare fordi det er et tabulagttema, eller noe. Vi forteller hverandre ALT, så om de ville snakke om onaneringen sin så hadde de gjort det uten å nøle.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Hm, la meg se.. Da var veldig veldig mangeår siden, jeg var vell rundt 12år. Skulle dusje hvis jeg ikke husker feil, også ble junior bare stiv også tenkte jeg hvorfor, så jeg bare dro'n fram og tilbake sånn uten at jeg viste hva jeg gjorde og etter en stund så fikk jeg en herlig følelse! :D

Lenke til kommentar
Gjest Han Onym

Jeg var rundt 12 eller 13.

Det kom ikke noe ut de første gangene, jeg husker heller ikke aller første gang. Saken er jo at alle onanerer selv når de er små barn, men det er jo bare å "leke med den". Helt naturlig.

Første gang jeg kom var jeg vel rundt 13, men det som kom da var bare blankt. Jeg hadde holdt på en stund på badet, spesielt når jeg dusja. Jeg ble litt bekymret med tiden og trodde kanskje noe var galt, siden jeg hadde hørt av andre gutter i klassen (6. klasse på barneskolen) at sæd var hvitt.

Derfor ringte jeg SUSS-telefonen, og så var det ei dame med en sexy stemme som sa litt lattermildt at "Slapp av du, gutten min! Du er bare litt ung og du har ikke begynt å produsere så mye sæd enda. Ingenting farlig med at det er blankt. Bare fortsett å gjøre det du hvis du liker det, så kommer det nok snart skal du se!"

Husker veldig godt dette og fortsatte trygt. Det var ikke lange tiden etter at jeg kom "ORDENTLIG" første gang... kanskje et par måneder seinere. Og det var fantastisk. Husker fremdeles hvordan det var før den tiden. Da kilte det veldig, og "rykkingen" i pikken når det kom for meg var faktisk noen ganger litt ubehagelig. Husker også jeg ble veldig svimmel etter jeg kom, men følelsen etterpå var alltid total avslapning og bare følte hele kroppen ble fylt med euforiske følelser og at jeg bare svevde på skyer ;)

Lenke til kommentar
Gjest goliatt

hehe, mange kule navn du hadde til lillemann ^^

har nettop fylt 14år og har ikke spermet enda, hva komemr det av?

er jeg unormal? ;(

runker mest i senga elr på dass

Lenke til kommentar

Litt flaut det her, men here goes.

Jeg var vel rundt 10-11 år gammel. Satt på dass og leste fantomet eller noe sånt. Mens jeg satt der, så ble plutselig 'Manny McLongDong' stiv, og jeg ante ingenting. Så jeg fant ut at jeg skulle få vekk det der, sia jeg aldri hadde opplevd noe sånt mens jeg satt på dass. Jeg spriket fingrene mine og begynte å bevege handa fra høyre til venstre over pikkhodet. Jeg holdt på en liten stund, og plutselig så gjorde det sinnsykt vondt, penishodet ble utrolig følsomt, så jeg lot være og tenkte ikke mere over det. Samme dagen, når jeg skulle legge meg, så ble "laksen" stiv igjen. Så jeg tenkte at jeg skulle prøve samme greia som sist, men at jeg skulle pusse "skinnfløyta" denna gangen. Jeg lå nå i senga å holdt på i 2-3 min, før jeg kjente at penishodet ble følsomt igjen, jeg tok i enda hardere og BAM! Husker enda hvor godt det føltes. Etter det ble jeg avhengig. : (

Husker enda hvordan jeg reagerte, første gangen det kom ansiktskrem ut. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre med det, så jeg tørket det av med litt dasspapir og la papiret på nattbordet. Jeg tenkte ikke noe over det, og brukte samme papiret en del ganger. Plutselig så våkner jeg en dag av at min mor kommer inn med et glass med vann til meg, også tar hun papiret jeg hadde brukt til å fjerne farsmelka med. Jeg ble lettet da hun spurte meg; "Har du vært snørrat i natt?". Også tenkte jeg; "fan, muttern tar i papiret som æ har brukt tel å fjerne 'spøtt fra det andre hodet' med".

Sorry for lang post. Flirer alltids inni meg, når jeg tenker over hvor fremmed alt var når man var ung.

Haha, lo faktisk jeg og. Av historien din. Noen artige ord det der. Farsmelka, laksen :!:

Jeg derimot, husker ikke. Begynner å bli noen år siden :blush:

"Hvordan var din første runk? (jenter også)" kanskje omformulere tittelen litt? :whistle:

Lenke til kommentar

Nei, hvorfor det? Runke henviser jo til å onanere, noe jenter også kan gjøre. Riktignok ikke like vanlig for jenter å bruke ordet runke om egenonani som det er for gutter, men det er fortsatt ikke feil.

Og for å svare på tema; Jeg aner ikke. Sånn jeg oppførte meg da jeg var liten er det rart foreldra mine ikke adopterte meg bort til en dyrepark.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som synes trådittel er dårlig, kom gjerne med forslag til bedre titler. Jeg synes den er ganske dekkende. Det er opplagt at "runk" er et uttrykk som brukes om onani for menn, det er derfor jeg valgte å inkludere jentene i tråden ved å ha med (jenter også). Tittelen har et muntlig preg som oppfordrer til hyggeprat om onani mellom venner, og en annen og mer saklig tittel ville vært unødvendig, f.eks. "Hvordan opplevde du din første akt av onani?" Pfft.

Lenke til kommentar

Hadde en irriterende plage en stund når jeg var liten. Når jeg svømte så kilte det noe SYKT i snoppen. Så kom det en gang jeg skulle prøve det første gang i 8 klasse. Da innså jeg hva som skjedde under svømminga:P Ble vell godt hekta ja:P opptil 2-3 ganger om dagen første ukene.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...