Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Hvordan var din første runk?" repostet fra stengt tråd (jenter også)

Sitronsaft

Anbefalte innlegg

Fant denne tråden, men pga misbruk av gjestefunksjon ble den stengt. Så da tenkte jeg å bare gjenstarte den på "lovlig" vis for alles og opprinnelig strådstarters skyld.

Hvordan var det første gang du onanerte? Gjelder selvsagt både gutter og jenter, selv om tittelen kan være misvisende.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest ronkemannen :P

Den første gangen var vel når jeg var 11 år eller noe sånt. Den første gangen var noe helt spesielt i forhold til alle andre gangene jeg har gjort det. Utrolig deilig!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_imsdal_*

er 13 år seint? gjorde det vel først når jeg var 15(?)tenkte ikke så mye på detta før i 9 klasse.

derimot, har jeg allerede hatt 35+ sexpartnere i en alder av 18 nå

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Yeah_*

Går ikke runking og orgasme ut på det samme da? :p

Husker ikke hvor gammel jeg var, men var nok ikke så gammel, siden jeg ble så overrasked da jeg plutselig fikk en sprut i ansiktet :!:

Vil tippe rundt 11-12 års alderen

Lenke til kommentar

Var i 5. eller 6. klasse. Jeg satt på utedoen på hytta mi og begynte surre med løken. Løken ble stivere og stivere, og jeg prøvde å dra forhuden opp og ned. Jeg visste ikke hva å runke var, det var helt tilfeldig at jeg gjorde det. Jeg fortsatte og fortsatte (dette var imens jeg leste donald) og etter en stund så syntes jeg at det var deilig og jeg kjørte på fortere og fortere. Og tilslutt så satt jeg bare bakoverlent og nøt det :p. Hadde jeg ikke funnet det ut da, så hadde jeg gått glipp av stooore ting i livet! :)

Jeg kan huske at jeg har fått orgasme lenge før det også, men ikke ved runking :p Fikk det når jeg hoppet utti sjøvann for første gang på et år og slikt ;) Hvorfor kom det da tror dere??

Endret av Mariofrans
Lenke til kommentar

Jeg begynte allerede i 5. klasse. Jeg husker ikke den aller første gangen jeg nappa løken, men jeg husker den første gangen da jeg nappa løken og det faktisk "tjente noen hensikt" (første gangen jeg kom mao). Satt med et stort og bredt smil rundt munnen på skolen dagen etterpå. Alle lurte på hvorfor jeg var så glad, men turte jo ikke å si hvorfor :p

Lenke til kommentar

Første gang jeg husker å ha fått orgasme var på svømming på skolen. Når alle de andre hadde gått inn i dusjen satt jeg og humpet på gjerdet som går ned i vannet. Husker at det var noe så inn i granskauen deilig. :love:

Edit: Dette skjedde i 4-5 klasse. Husker ikke første runk, men det skjedde nok i 6-klasse en gang. Jeg hadde hørt om runking på den tiden, men gjorde det ikke. (wat) En gang kom det en gjeng 7-klassinger bort til meg og spurte om det var godt å runke. Jeg ble flau, lo og sa "Hehehe, nei". Tar jeg ikke veldig feil var det ikke lenge etter det jeg fant på å bruke hånda.

Endret av Benny
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Jeg ser på profilen din, og kan konkludere at det så absolutt er en alder du ikke bør onanere i. Jeg vil råde deg til å vente med dette til du er gift.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...