Rainy Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg skal kjøpe meg en ny mp3-spiller, har sett litt på en Sony spiller og iPod Nano. Er det bra kvalitet på disse, eller er det andre som er bedre? Vil ikke gå noe særlig opp i pris. Jeg går også ut i fra at jeg må kjøpe meg nye plugger; hvilke er bra? Skal brukes på jobb, til jogging etc. De må være solide, da de får røff behandling. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Sony. Hvillken prisklasse vurderer du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Umulig å anbefale uten å vite hva du skal bruke den til mer nøyaktig. Hvilken prisklasse på pluggene? Skal du ha billige plugger (under 500-1000) spiller det egentlig ikke noen rolle hvilken av de to du kjøpe, lydkvalitetsmessig, men skal du ha dyre, gode plugger er sony et bedre valg. Har du musikk fra før? Hvis ikke, itunes musikkbutikken er i favør ipod, selv om den funker med begge. Hvor viktig er joggedelen? iPoden har spesielle funksjoner som gjør det et mye bedre valg til jogging, deriblandt skritteller, nike+ sensor for å måle distanse, og mye bedre tilgang på armbånd etc. iPod nano har også mulighet for å bruke hodetelefoner med fjernkontroll på ledning, noe som kan være kjekt ved jogging. Er du avhengig av å overføre musikk både hjemme og på jobb? Da er sony bedre, men ved mindre det er e340 du har sett på av sony kommer det til å bli problem med at du ikke har ekstra kabel. HVa med ekstrafunksjoner? Sony finnes med høyttaler, bluetooth, noice cancellation. iPOd nano har videokamera og bedre støtte for tilbehør. Etc etc Slike svar som over her er bare idiotiske. Det finnes ikke fasitsvar på hvilken spiller som er best basert på så liten informasjon. Begge merkene, og forskjellige sony spillere, har sine sterke og svake sider. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Tror svaret mitt ble litt utydelig, selv om det syntes veldig klart for meg da jeg svarte. Svaret mitt var ironisk, og det jeg egentlig mente var at det er umulig å si uten å vite mer om trådstarters prisklasse og ønsker. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 jeg har en ipod touch som jeg bruker hele tiden. (skriver dette innlegget med den) eneste ulempen er at den er litt stor. Jeg bruker den mye i skolearbeid, også er den MEGA bra å lese mail på. Tar 2 sekunder å sjekke om du har fått mail kanskje den kan brukes i jobb sammenheng også? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ipod touch er bra den. Men umulig å si hva du skal bruke den til.. En litt viktig sak er at Ipod bruker, eller brukte iallefall, korriger meg om jeg tar feil, harddisker, mens Sony har flashminne. Noe som gjør at Ipod'er passer dårligere enn Walkmaner til jogging og fysisk aktivitet da harddisker er sårbare for bevegelser og sjokk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå