panzermann Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Heisan! Jeg er så heldig å få prøve Wimp fra platekompaniet. Den er laget for linux også, og det funker faktisk veldig bra hittil! Det var gjort på 1-2-3 å installere. Den har et veldig oversiktlig brukergrensesnitt og det virker som om det er ok oppløsning på filene også. Denne burde sjekkes ut av alle når den kommer på markedet. Bare så det er sagt: jeg jobber ikke i PK, så det som sies her er ikke "kjøpt og betalt" :-) Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Så bra at de lager Linux-klient! WIMP har jo fått mye skryt. Har de Android-klient? I så fall kan WIMP fort erstatte Spotify hos meg hvis ikke Spotify kommer med native Linux-klient. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Wimp har android-klient ja, men den støtter foreløpig ikke offline avspilling. Derimot har den mulighet for å lage ditt eget bibliotek med favoritt-artister og album, noe jeg savner hos spotify. Den største fordelen med wimp er at utvalget er langt bedre enn hos spotify (min erfaring). Ulempen er at klienten er baser på adobe-air. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Hvordan er CPU-bruken? Screenshot? Endret 13. november 2009 av oj88 Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Adobe air? Dvs at kjerne nummer 1 på cpuen konstant ligger på 100% load.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Har hatt det i 2-3 måneder, fungerer ganske bra, og ganske bra utvalg. Jeg har ikke problem med at cpu'en ligger på 100% konstant. (Har Mac riktignok...) Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Sikkert bare Spippage som gjør det da Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg hadde alvorlige problemer med ytelse da jeg kjørte det i 32bits miljø på 64bits Archlinux, men regner med at det fungerer greit på 32 bit i alle fall. På telefonen fungerer det fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå