Dorian Gray Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jenter aner ikke hvordan de skal ta kontakt med gutter. Hvis de først liker en gutt så aner de ikke hva de skal gjøre. Håpløse vesener. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvordan tar man kontakt med gutter, da? Jeg er dritflink til å få gutter i snakk hvis jeg ser de er musikk-/foto-/spillinteresserte, fordi jeg er det selv. Så da regner jeg med det gjelder å finne en felles interesse å snakke om først og fremst. Det er skrittet derfra som er det vanskelige. Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvordan tar man kontakt med gutter, da? Jeg er dritflink til å få gutter i snakk hvis jeg ser de er musikk-/foto-/spillinteresserte, fordi jeg er det selv. Så da regner jeg med det gjelder å finne en felles interesse å snakke om først og fremst. Det er skrittet derfra som er det vanskelige. Er ganske enkelt å ta kontakt når man deler felles interesse. Feks; En jente kommer bort til meg og legger ut om pneumatic-controlled ventiler og I/P organ, så tenker jeg "wow", og vil snakke mer Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvordan tar man kontakt med gutter, da? Jeg er dritflink til å få gutter i snakk hvis jeg ser de er musikk-/foto-/spillinteresserte, fordi jeg er det selv. Så da regner jeg med det gjelder å finne en felles interesse å snakke om først og fremst. Det er skrittet derfra som er det vanskelige. Er ganske enkelt å ta kontakt når man deler felles interesse. Feks; En jente kommer bort til meg og legger ut om pneumatic-controlled ventiler og I/P organ, så tenker jeg "wow", og vil snakke mer Så det drar altså ikke jenter, det med å ha sære interesser som ingen andre hverken har hørt om eller bryr seg om? Jenter tar sjeldent kontakt ja... ved mindre de er spinn drita. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvordan tar man kontakt med gutter, da? Jeg er dritflink til å få gutter i snakk hvis jeg ser de er musikk-/foto-/spillinteresserte, fordi jeg er det selv. Så da regner jeg med det gjelder å finne en felles interesse å snakke om først og fremst. Det er skrittet derfra som er det vanskelige. Jeg har alltid hatt problemer med å tro at jeg kan sjekkes opp. Hvis vi kommer i snakk og jeg er interessert kommer jeg til å si ifra før du får sjanse til å vurdere det en gang. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Da er det ikke rart det er vanskelig å sjekke opp deg da, Dorian. Men det er jo fint, det, kjekt med folk som sier fra. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg vet iallefall at det har skjedd minst én gang, vi er gift nå =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå