Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tar "aldri" jenter kontakt?

Anbefalte innlegg

Vel, som spørsmålet...

Hva er oddsen for at dere jenter tar kontakt med en ukjent gutt dere synes kjekk? Innbiller meg at den er meget liten, selv om dere skulle være aldri så betatt..

OG da regnes det i edru tilstand.

Hvis det stemmer så betyr det at jenter ikke dropper "kostbar" prinsippet uansett situasjon?

Mens gutter aldri har muligheten til å spille kostbar i en tilsvarende situasjon, for da blir det hvertfall ingen kontakt..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er ikke jeg jente, men hendt flere ganger at jenter tar kontakt med meg, og at jenter alltid spiller kostbare er ihvertfall bullshit. Jenter de sjekker opp gutter de også, men hvis du skal spille kostbar i bli kjent fasen med jenter tror jeg du går glipp av mange hehe, tror ikke det har noe særlig for seg, men ikke kast deg over dem og virk helt desperat.

Lenke til kommentar

Jenter tar kontakt, men ikke i like stor grad som oss gutta. Det finnes mange jenter der ute som tar kontakten når de vil, men hvis man ser på jenter i forhold til gutter, så er det lite.

Det er så innprinta i samfunnet at gutta skal jakte, og jentene skal bli jaktet på at det rett og slett er forventet at gutta er de som tar kontakten. Selv om jeg har sett en stor forandring på initiativ fra jentene de siste årene.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_lololol_*

Jenter tar sjeldent kontakt, sånn er det bare.

Selv tar jenter kontakt når det kommer til meg, men det er bare fordi jeg er sinnsykt kjekk :)

Lenke til kommentar

Jenter tar kontakt de, men oftere sender de ut signaler om at gutten skal ta kontakt. At det er greit at han tar kontakt med dem. For folk flest er det tross alt en forferdelig opplevelse å bli avvist når man først har bygget opp motet sitt til å endelig ta kontakt.

Lenke til kommentar

Jenter tar ofte kontakt. Sikkert ofte med deg også uten at du legger merke til det. De er gjerne mer indirekte enn det gutter er. F.eks. slik som Raijin nevner, at de sender ut signaler eller at de snakker til deg om noe helt annet.

"Vet du hvor toalettet er?" kan faktisk være et håp om en samtale.

Lenke til kommentar
Jenter tar ofte kontakt. Sikkert ofte med deg også uten at du legger merke til det. De er gjerne mer indirekte enn det gutter er. F.eks. slik som Raijin nevner, at de sender ut signaler eller at de snakker til deg om noe helt annet.

"Vet du hvor toalettet er?" kan faktisk være et håp om en samtale.

Hva med meget pene jenter som antakelig selv er klar over at de ser langt over gjennomsnittet bra ut?

Lenke til kommentar

Tro det eller ei, men det var faktisk jenta som tok initiativet da jeg debuterte. Men det var riktignok i danmark, og jeg fikk høre at de var ville etter utlendinger. Stas for dem å få norsk pikk, samtidig som det var stas for meg å få dansk mus. Men jeg er ikke særlig fornøyd, så såå stas er det ikke. Men poenget er at jenter faktisk tar initiativ de også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Killergirl

faktisk leste jeg et sted at jenter tar iniativet 90%. Men så går det kanskje litt på hva man legger i ordet "iniativ". Jenter er kanskje de første til å opne opp med blikk eller flørt. Men gutter tar det kasnkje stedet videre?

Lenke til kommentar
faktisk leste jeg et sted at jenter tar iniativet 90%. Men så går det kanskje litt på hva man legger i ordet "iniativ". Jenter er kanskje de første til å opne opp med blikk eller flørt. Men gutter tar det kasnkje stedet videre?

Greia er at jenter får guttene til å tro at det er de som styrer skuta mens man flørter, men egentlig er det motsatt. ;)

Lenke til kommentar

Greia er at jenter får guttene til å tro at det er de som styrer skuta mens man flørter, men egentlig er det motsatt. ;)

Greia er at jenter ikke tar initiativ til noe som helst, det er hovedregelen. Tar hun initiativ derimot, er hun neppe noe å satse på :p

Lenke til kommentar

Greia er at jenter ikke tar initiativ til noe som helst, det er hovedregelen. Tar hun initiativ derimot, er hun neppe noe å satse på :p

Hysj... Alle jentene jeg har poppet roofies i drinkene til og dratt med meg hjem når ingen så min vei har egentlig styrt skuta selv. La meg nå leve i den tanken!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...