Trainman Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Kjører enkel grafikk med Java 3D, men det hakker. I fullskjerm så hakker det men når vi reduserer bilde til over oppgavelinjen og tilsvarende ut fra venstre skjermkant går det fint. Setter jeg imidlertid oppgavelinjen til å skjules automatisk går alt helt jevnt og fint, også i fullskjerm. Slår jeg av visuelle effekter og kjører windows basic theme går alt fint, også med oppgavelinjen synlig og i fullskjerm. Kan kjøre win 7 basic theme i fullskjerm uten hakking, men da med oppgavelinjen skjult. Hvorfor?? Hva er det med oppgavelinjen og visuelle effekter som er så avgjørende? Vet at visuelle effekter er mer krevende enn uten, men jeg har da maskinpark til såpass. Merker ikke noe ved spilling. OS er win7 ultimate på en Acer 5930g med nvidia 9600gt skjermkort, 4 gb ram. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hvilken java versjon bruker du? Sun introduserte en Windows-bug med XOR-Painting i 1.6.0_10, som er løst i den nyeste java-versjonen (i 1.6.0_17 skal den være vekke). Vet ikke om problemet ditt har noe med denne bug-en å gjøre, men du kan jo sjekke for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Hei og takk for tipset. Skal prøve og oppdatere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå