Gå til innhold

Funcom vil ha deg tilbake (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, kan si at jeg sitter med et annet inntrykk av spillet nå, enn det jeg gjorde for en god stund siden , utifra det jeg har sett (fikk tilbud om å abonnere men har ikke tid til mmorpgs lenger) så ser det ut som veldig mye av problemene fra lansering nå er borte.

Synd at Funcom lanserte spillet for tidlig, de burde definitivt ha ventet 3 - 6 måneder lenger.

Kjenner en del venner som har begynnt å spille AOC igjen og de fleste er mer fornøyd med spillet enn Wow, men det har kanskje litt å gjøre med at de var allerede dødslei wow.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Jeg hater Funcom for en rekke ting av diverse grunner.

Tross min aversjon mot Funcoms "hype" rundt spillet, det som er avgjørende for at jeg ikke vil spille AoC er at det er for mye magi i spillet, der hvor sverdkamper og RPG elementer i et spill i min mening burde være fundamentet.

Og så vil jeg si at jeg forventet en enkel men artig sverdkamp simulator, som var involverende og interessant lik mulighetene som gis spillerne i Eve Online.

Lenke til kommentar

En del missforståelser her, ser jeg..

Alle kan kjøpe det tilbudet de annonserer, ikke bare tilbakevendende kunder. XP Potions ved og skrive /claim kan brukes for og få en 100% XP Modifier.

Jeg selv elsker AoC nå, ble dritt lei etter launch og nermest "ragequitted" på level 26 i conalls valley. Nå derimot er spillet slik det skulle vært et par mnd etter launch, og jeg anbefaler folk og gi det et nytt forsøk. Spillet er virkelig en opplevelse nå! Bugs er der, men det er det jo i alle spill!

I et så stort og krevende spill som AoC er det heller ikke særlig rart. Give it some slack, try it again.

Lenke til kommentar

Ca 750 NOK for 12 måneder, expansion og Secret world Beta er ikke værst. Hvis min antar at expansion vil koste 250 NOK, så betaler man 500 NOK for 12 måneder som vil si knapt 42 NOK per måned. Så selv om jeg ikke spiller så mye AOC for tiden er det et tilbud jeg fint tar meg råd til.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...