Knife Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Snart jul Så jeg tenkte å ønske meg noen bøker til jul, vet dere om noen bøker som handler om bodybuilding/power lifting og kosthold? Har tenkt å kjøpe sukker snikkende fare, har noen lest den? (Koken anbefalte den) Skal helst være norsk. Lenke til kommentar
storken Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Helst norsk blir litt vanskelig, men hvis jeg kan anbefale en bok ville det nok være 5/3/1 av en eller annen bodybuilder - en på gymmet som anbefalte meg den Lenke til kommentar
Knife Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Leste om 5/3/1 på tmuscle.com tror jeg. En konge bok for power lifting sa de. Leser nå Scrawny to Brawny, en grei bok. Bare kom med flere forslag , akkuratt nå trenger jeg en bok om kosthold. En bok om styrke/bodybuilding programmer er det siste jeg skal bekyrme meg for, fordi jeg nettopp har satt meg inn i Stronglifts 5x5 i 12 uker, også har jeg tenkt å prøve ut Texas 5x5,3x3,1x1 programmet. Så jeg har liksom planlagt de neste 24 ukene Endret 15. november 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå