karakas Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Har under 200GB ledig plass på NexentaCore-boksen min, og er i gang med å bygge en ny filserver. Men når jeg ser i nettbutikkene så er det kun Pixmania som har 1.5TB diskene til Samsung inne, er det noen som vet hvorfor det er mangel på disse for tiden? Er de rett og slett for populærer eller er det noe annet? Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 skulle jeg gjette så er det en blanding av etterspørsel og det faktum at WD sin 1.5gb er bedre raskere og billigere? http://www.tomshardware.com/reviews/1.5tb-...iar,2331-2.html Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg lurte på det samme og sendte mail til diverse butikker og noen svarte med at ikke leverandøren hadde dem på lager. WD sin er rimelig men når jeg leser i prisguiden at flere har fått diskkræsj er jeg litt skeptisk. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Har hørt med Amentio, og de hadde ikke noen annen forklaring enn at det er stor etterspørsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå