int20h Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 GPU-en under kodenavn Fermi hos Nvidia blir desverre utsatt til neste år. Les mer Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) GPU-en under kodenavn Fermi hos Nvidia blir desverre utsatt til neste år. Les mer Radeon 5800-kortene er ute, og er ikke utsatt, bare veldig begrenset tilgang på dem i nettbuttikker, dette er "løst" bortsett fra at etterspørselen er rimelig høy. Utsetter 5970 ja. (før jul) Mobile og.(Q1 09) Endret 12. november 2009 av Imsochobo Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jaja, godt for Ati dette her. Nvidia har ikke hatt gidda å sette ned prisen på GT200 kortene sine, så det blir bare å selge HD5xxx og ikke fremskynde deres neste ess før om et par måneder. Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 ser ut som charlie hadde rett Lenke til kommentar
HKS Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 ser ut som charlie hadde rett Vi får de da. Foreløpig har han ikke hatt rett. Charlie sier at GT300 kommer i juni... Ellers har jo Charlie spådd enorme tap for nVIDIA, og vel... Resultatene for 3. kvartal 2009 var faktisk ganske bra. Der dreit han seg ut igjen. Det nVIDIA har fortalt oss er at Fermi nå skal lanseres på CES i begynnelsen av januar. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) 5600 har blitt utsatt et par månder har jeg hørt 5700 er ute i veldig godt antall 5800 er ute og har bare lite antall kort for tiden 5900 kommer som planlagt så vidt jeg vet den 19 november har jeg hørt fermi Endret 12. november 2009 av wiak Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Bruk ordet risiko istedenfor sjanse. Sistnevnte skal kun bli brukt når noe positivt kan oppnås. Da ser det ut til at kjøpet mitt av HD 5850, selv med utsettelse, ikke var så gale likevel. Gleder meg uansett til å se hvordan disse kortene yter i forhold. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 fermi Kodenavnet på brikken, oppkalt etter Enrico Fermi... Ikke spør hvorfor... http://en.wikipedia.org/wiki/Enrico_Fermi Lenke til kommentar
Professional Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Meh gammel nytt at Nvidia ikke fikk den ut iår. Tipper slutten av februar er de første kortene i butikken. Lenke til kommentar
findon Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Godt å få bekreftet offisiellt. Jæskli spent på ytelsen, men det skjer neppe mirakler. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Jæskli spent på ytelsen, men det skjer neppe mirakler. Husk at i motsetning til GT200 og RV870 så er Fermi en helt ny arkitektur, slik som G80 var. nVIDIA kommer forresten til å gi live-demo av Fermi på Supercomputing konferansen for er nå i midten av november, men det er en konferanse rettet mot GPGPU-folket som meg selv, så blir nok ikke så mye info om grafikk der. Endret 12. november 2009 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Gleder meg til fermi kommer. Trist at den ble utsatt, men slikt skjer. Ser hvertfall ut til å bli en utrolig morsom arkitektur å jobbe med. Får jo til og med tilgang til printf fra kerneler Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Når er det Intel slipper sine graffikkort oppi alt dette her? Eller er de bare satt en gang i fremtiden? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Intel? De er jo ikke konkurent til nVIDIA og ATI i high performance kort. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Intel? De er jo ikke konkurent til nVIDIA og ATI i high performance kort. Er det ikke nettopp det de planlegger å bli med Larabee, en GPU som det har sværmet rykter og lanseringsdatoer rundt i lang tid. Lenke til kommentar
knut ivar Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 pokker og da. jeg som hadde håpa på directX11 kort fra nvidia før jul :-p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå