Bakke Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Hei Jeg og noen andre kompiser skal starte opp en ungdomsbedrift, som skal selge både webdesign og ta på seg foto-oppdrag. Bedriften trenger selvfølgelig en webside, og jeg har nå kommet frem med to forskjellige utkast. Alt innholdet er nå "dummy" tekst og bilder. Siden er dessverre heller ikke lastet opp på nett, så jeg må legge ut bilder. Edit: Tanken med bildet under linkene og logoen, på det mørke utkastet, er å legge inn en flash-animasjon som fader mellom ulike bilder. Takker for konstruktiv kritikk Update: Endret 17. november 2009 av Bakke Lenke til kommentar
enva Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 HUSK at det jeg sier, ikke er noen fasit! Men jeg syntes det var kjedelig. Det ser ut som en eller annen template laget av freewebs.com. Beklager, men dette var ikke noe for min smak. Lenke til kommentar
Skjeggevara Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Første er klart best imo. Men designet er, som enva sier, litt kjedelig. Det trenger å sprudles opp litt. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Noen forslag? Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Bedre typografi. Kjedelig font og for lite line-spacing. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Takker for svar Update: Jeg har prøvd å gjøre siden litt mer spennende, selv om jeg ønsker å holde den ganske enkel. Jeg har lagt til litt mer luft mellom linjene i brødteksten, og generelt sett pyntet litt på teksten. Logoen skal jeg nok også endre litt på; anden skal sikkert vekk, ettersom det var noe som gikk fort for seg i Flash. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ser veldig pent og ryddig ut syntes jeg. Men føler at det mangler et eller annet, det lille ekstra. Kanskje noe farger? I do not know.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå