Litraphy Skrevet 25. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg vurderer å kjøpe meg en laptop som skal brukes til surfing, irc, tvepisoder/film, mp3. Men ikke noe spesielt spilling. Så derfor har jeg kikka på en laptop til rundt 10.000 på Multicom.no Vil denne passe fint til mitt bruk, det jeg lurer mest på er om den klarer å kjøre dvder og andre filmer glatt siden skjermkortet ikke er blant de beste. --------------------- i-Buddie P4-2400 15" 40GB 512MB DVD/CDRW 15" TFT skjerm, 1024x768 oppløsning Intel Pentium-4 2400MHz prosessor 512MB DDR minne 40GB harddisk Kombinert 8x DVD-ROM leser / 8x/4x/32x CDRW-brenner 64MB skjermkort AGP 4X SMA Innebygget lydkort og høyttalere 56k modem 10/100Mbit nettverkskort 4x USB 2.0 porter 1.5Mbps/12Mbps/480Mbps FireWire IEEE1394 port IrDA 1.3 (4.0Mbps) infrarød port Synaptics touchpad m/scrollknapp Parallell port Hodetelefonuttak Utgang for ekstern skjerm TV-utgang (SVHS), kabel følger med Norsk 220V strømforsyning/lader følger med Norsk tastatur Eksternt ladbart li-ion batteri følger med Driftstid på batteri opp til 4 timer Ladetid ca. 4 timer Leveres uten operativsystem Størrelse: 330 x 281 x 40 mm Vekt kun 3,2kg Blir takknemlig for alle svar, men håper mest på gode svar fra folk med erfaring. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2003 Ingen som har noe erfaring om denne laptopen? Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 25. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2003 Ikke kjøp den! Den har fått 3/10 i karakter fra barbara.no. Dessuten har den ikke internt batteri. Den bråker mye, er tung og direkte stygg. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2003 Vet du om noen andre bra laptoper til samme prisen da? Lenke til kommentar
fudge^^ Skrevet 25. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2003 www.zepto.no eller www.dell.no Finner mange billige og helt greie bærbare pcer i "billig kroken" på zepto. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 25. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2003 beklager ordbruker men, den pcen er noe av det jævligste jeg har vært borti. ikke en eneste positiv ting fra min side. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2003 Titter litt inne på Zepto nå, ser ut som kanskje jeg kan finne noe bedre der. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2003 Titter litt inne på Zepto nå, ser ut som kanskje jeg kan finne noe bedre der. De har mange gode laptoper til gode priser, og ypperlig sørvis. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 30. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2003 Titter litt inne på Zepto nå, ser ut som kanskje jeg kan finne noe bedre der. De har mange gode laptoper til gode priser, og ypperlig sørvis. *hrumf* Gode priser du...synes det å oppgi priser eksklusive mva er lureri. Fant meg bærbar, alt så veldig bra ut....og SÅÅ legger jeg merke til den faktiske prisen. Gode PCer, men....Hva er problemet med å oppgi MED mva? (sorry, trodde bare jeg hadde funnet drømmemaskinen til en god peng....men akk ja) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå