zeberdee_8 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hei, jeg kjøpte Cod modern warfare 2 på tirsdag (10.11.09) jeg instalerte det på vanlig måte og startet spillet, men i menyen er All skrift på "japansk"? jeg vet ikke, skriften er små fargerike bokser uten noen form for språk, i spillet også, all skrift er ødelagt, det fungerer heller ikke å re-installere spillet. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ta et bildet av "Boksene" og be om og få byttet spillet:) Viss ikke du har det, KJØP DET! Lenke til kommentar
JSU224 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hei, jeg kjøpte Cod modern warfare 2 på tirsdag (10.11.09) jeg instalerte det på vanlig måte og startet spillet, men i menyen er All skrift på "japansk"? jeg vet ikke, skriften er små fargerike bokser uten noen form for språk, i spillet også, all skrift er ødelagt, det fungerer heller ikke å re-installere spillet. Og hvordan har du løst dette? Jeg har nemlig samme problemet. Kult om du kan gi feedback på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå