zeberdee_8 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hei, jeg har en dell slim, probleme er at jeg ikke har plass til skjermkortene på markede. Den er rett og slett for tynn til at kortene ikke får plass i kabinettet.Vet noen om dell, eller et annent merket lager skjermkort til slim, med samme kvalitet og spesifikasjoner som "full-size" kortene å markedet?? Setter pris på alle svar! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 alle disse skjermkortene hos Komplett skal være Low-profile som du skal kunne bruke. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Det er et par ting du må tenke på, du har bare en 250 Watt strømforsyning i Inspiron 530s, så det begrenser en del. Det andre jeg tenker på er at dell sier at chipset har PCI Express 1.0A, som enkelte får trøbbel med når dem kobler til et PCI-Express 2.0 skjermkort. Men jeg syns det er litt rart når jeg ser at Intel sier G33 er PCI Express 1.1 Det er ikke alle Low-profile kortene som kommer opp i den linken, hvis du ser gjennom alle PCI Express kortene, vil du finne flere. Edit: Husk å se om dem leveres med lavprofilsbraketter! Endret 12. november 2009 av ask99 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 PCI Express 2.0 er bakoverkompitabel med 1.0 og 1.1 - og kan brukes om hverandre. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 PCI Express 2.0 er bakoverkompitabel med 1.0 og 1.1 - og kan brukes om hverandre. Jeg sa "PCI Express 1.0A, som enkelte får trøbbel med når dem kobler til et PCI-Express 2.0 skjermkort." Et eksempel, men har sett flere i andre forum, med samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå