ricksen Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hei, jeg er på jakt etter et par nye joggesko, og jeg lurte på om det finnes noen bra sportsforretninger i Bergen? For meg er det viktigste at de ansatte vet hva de driver med. Har gått lei de typiske sportbutikkungdommene som ikke kan fortelle deg mer enn det som står på esken. Takker for svar Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Du har jo løplabbet i sentrum, de skal i utganspunktet ha peil. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jepp, Løplabbet bør vite kva dei prater. Der utfører dei eit òg par tester for å få vite meir om føtene dine – fyrst står du på ei glasplate for at dei skal kunne sjå på forma til fotsålen, so spring du på ei tredemølle og vert filma for å sjå etter pronasjon. Dei held til i Fortunen, like ved Outland og Session. Lenke til kommentar
ricksen Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Høres veldig bra ut! Tar meg nok en tur dit nå jeg får tid Endret 12. november 2009 av ricksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå