Y_L_A Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Er kazaalite.tk versjonen trygg å bruke for å ungå spyware og virus? Jeg la inn kazalite på maskinen min for en stund siden også oppdaget jeg spyware infisert fil som heter: cd_clint.dll. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Er jo mulig det.... Hadde du tatt en spyware sjekk FØR du la inn kazaalite da ?? Kan jo ha kommet fra andre kilder også. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Er kazaalite.tk versjonen trygg å bruke for å ungå spyware og virus? Jeg la inn kazalite på maskinen min for en stund siden også oppdaget jeg spyware infisert fil som heter: cd_clint.dll. Om du har kazaa uten spyware inneholder den en dummyfil, en fake spyware for at kazaa skal virke. Den oppdages av Adaware, men gjør ingenting. www.k-lite.tk er den beste kazaa'en, mener jeg. Altså suger den minst :wink: Lenke til kommentar
Y_L_A Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 ja jeg hadde spyware sjekk med programmet spycleaner og fant ingen feil før jeg la inn kazaalite.tk versjonen. jeg har lest at den filen: cd_clint.dll må være dær for at kazaalite skall fungere. kan jeg bruke programmet på en sikker måte? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 ja jeg hadde spyware sjekk med programmet spycleaner og fant ingen feil før jeg la inn kazaalite.tk versjonen. jeg har lest at den filen: cd_clint.dll må være dær for at kazaalite skall fungere. kan jeg bruke programmet på en sikker måte? Ja, du kan bruke det trygt. Ingen risiko. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 filen som spyware finner med kazzalite er en dummy fil, som skal lure kazaa til å tro at den har den spy waren den ""trenger"". Lenke til kommentar
bkak Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 filen som spyware finner med kazzalite er en dummy fil, som skal lure kazaa til å tro at den har den spy waren den ""trenger"". Jeg skrev det to svar tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå