Mobias Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hei. Jeg lurer på. Siden man ikke kan lage egne public servere, og heller ikke VELGE server man vil joine, Hvordan kan man da spille sammen med andre kompiser på en public server? Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Du må ha vennen på Steam, så joiner du eller han en server. Derettr velger du å joine han via steam. Er ikke helt sikker på om dette funekr så bra med mange venner xD For når jeg går inn på en server er den som regel nesten full... Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 *mine inlegg* Tenker jeg følger med her litt. Er litt skeptisk til å kjøpe spillet nå, etter hva brukerne har sagt om det. Lenke til kommentar
SirTommy Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Matchmaking systemet er i teorien ganske bra. Men det fungerer ikke godt nok. Igår spilte vi 6 kompiser sammen og vi opprettet et såkalt 'party' for å få komme på samme server og tilogmed samme lag, en kjempefunksjon dersom den hadde virka bedre. Det som skjer er at NAT bytter mellom å være open og strict for nesten alle av oss, selv om jeg kjører DMZ og i tillegg har åpna alle porter jeg googler frem. Upnp er selvsagt også enabled. Så, vi får invite fra partyleader og 2-3 stykker greier å joine. Ok vi skifter partyleader, samme leksa igjen og igjen og igjen osv. Etter å drive på slik i lang tid kommer alle inn men så faller noen ut igjen. Og slik fortsetter det. Restart av spill og steam så ut til å fungere, men det var visst bare tull, samma igjen. Vi greide det tilslutt, men ærlig talt, hvorfor i alle dager ikke bare ha en serverbrowser? Dette var svært frustrerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå