abene Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Microsoft har tidligere forhandlet med Wolfram Alpha, og nå blir informasjonen integrert i Bing. Les mer Lenke til kommentar
Dupl3xxx Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Er jeg kravstor nå jeg krever en søkemotor som søker etter det jeg spør om og ikke alt annet? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Til det har du jo google. Kjedelig om alle er like. ^^ Endret 12. november 2009 av Zappy Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) For å være ærlig så misliker jeg Bing. Har aldri funnet det jeg lette etter og det er tungvint å få google søkemotor i IE. Så langt har jeg egntlig ikke fått bruk for Bing og virker som MS laget det bare for å ha en egen søkemotor. Endret 9. mai 2010 av stianaarskaug Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 10% av søk er ikke småpenger. ^^ Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 nei! hvorfor opgradere de Bing? Bing er jo en helt forferdelig søkemotor og kommer ALDRIG! til å bli det. oppgrader google den kan trenges litt mere seriøse svar. Kast Bing i søppla er mitt ønske Lenke til kommentar
HKS Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 nei! hvorfor opgradere de Bing? Bing er jo en helt forferdelig søkemotor og kommer ALDRIG! til å bli det. oppgrader google den kan trenges litt mere seriøse svar. Kast Bing i søppla er mitt ønske Så monopol til Google på søkemarkedet er bra mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå