FireLikeHuh Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Det er ikke så mange tråder om poker her, ser jeg, men jeg prøver likevel. Har begynt å spille litt forsiktig poker på nettet den siste måneden, og idag oppdaget jeg en artig turnering. Den kostet bare 11 euro, og med ca 100 deltagere skulle man trodd at potten var på 1100 euro, men den var endel større. Såvidt jeg forsto så hadde arrangøren lagt til en ekstrapremie, slik at potten i realiteten ble på ca 3700 euro. Er dette vanlig? Kan det være noe muffens her? Det virket litt merkelig på meg. Jeg har hørt litt forskjellig rykter om nettpoker'n og stoler ikke helt på sitene foreløpig. Fint om dere har et raskt svar, siden de kjører den samme turneringen en gang til ikveld kl 20 og jeg vurderer å spille den... Siten er forøvrig Unibet. Noen som har noen erfaringer med dem? Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Unibet er seriøs. Spillte mye med dem en periode. Lenke til kommentar
TooBorg Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Og du er unibet ansatt med litt snikreklame Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Sikkert mye value i denne turneringen når trådstarter driver med sånn skjult markedføring på ulike forum(tviler på at dette er det eneste). Skulle jo nesten tro at Unibet ikke trengte å reklamere for sånne turneringer og at de ble fylt opp automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå