Gå til innhold

Priser på dyrlege? Skadet katt.


Anbefalte innlegg

Jeg våknet i natt av at katten min lå å jamret seg og tydeligvis hadde vondt. Jeg la merke til at han lå i en liten bloddam på madrassen min og han var blodig rundt munnen. Da jeg åpnet munnen for å se så hang en stor bit av tannkjøttet på katten løst i munnen hans. På tannkjøttet var det tre tenner.

 

Jeg er en ung jente på 18 år som går på skole og har 3500 kr i stipend hver mnd. Så er da spørsmålet mitt; hva er prisene hos vetrinærer? Jeg husker da vi kastrerte den eldre katten vår og det var skikkelig dyrt. Er det noen som kan anslå en ca pris og er det noen mulighet for å få det billigere?

 

-Tuttebsr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånt kan nok helt sikker fort komme til å koste mer enn du får i stipend hver måned ja om du er riktig heldig. Store forskjeller er det nok dessverre ikke.

 

Så;

Dra til veterinæren, fiks katta, betal det det koster.

Vurder lån hos foreldre, venner, hvem som helst.

Skaff penger, det er intet annet enn din plikt som eier og ansvarlig for dyret.

 

Lykke til, håper det ordner seg ;)

Lenke til kommentar
<br />Våre katter har aldri blødd eller fått løst tannkjøtt i forbindelse med tannfelling, da..Høres merkelig ut..<br />
<br /><br /><br />

 

Det var nå det dyrlegen sa. Da jeg kom til dyrlegen var ikke denne løse biten borte men tennene som stod i var borte og dyrlegen viste meg to tenner som var grunnen til at tannkjøttet hadde løsnet. Tennene hadde suttet for godt fast i tannkjøttet og dermed hadde de nye tennene presset opp både tannkjøtt og tenner.

 

-Tuttebsr

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...