aiwass89 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 hei 20år gammel. søker band eller folk å starte et med jeg liker mye forskjelig og derfor har jeg lyst til å finne folk som har lyst til å spille/spiller det meste for mer info om meg bare spør her eller ta kontakt med [email protected] så får vi se hvor dette går^^ Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 jeg blir gjerne med hvis du trenger en gitar til... =) kan fikse billig(900 i halvåret) øvingslokalet i sentrum.. Lenke til kommentar
Demonique Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Da er vi tre interesserte gitarister.. Men jeg har en annen mulighet for band, så jeg er ikke helt bombesikker. Jeg kjenner en interessert trommis også da, så isåfall kan det hende vi får et litt mer komplett band. Er mailen din en msn-adresse? Om den er det så kontakter jeg deg der. Lenke til kommentar
aiwass89 Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 jeg blir gjerne med hvis du trenger en gitar til... =)kan fikse billig(900 i halvåret) øvingslokalet i sentrum.. jo kanskje det^^ men er det noe du lurer på så bare spør Lenke til kommentar
aiwass89 Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 kan vel gi mer info om meg selv, jeg elsker 60-70 talls rock men har en har igjen en ganske utbred musikk smak. jeg kan vel si at jeg er klar til å gi alt når det kommer til musikk, og har veldig store abisjoner... til dags dato realistiske ambisjoner ;P. ja.. og igjen er det no dere lurer på bare spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå