Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

få kontakt med jenter

Gjest gutt 17

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å få kontakt med jenter, Har så lyst på kjæreste. Men jeg vet ikke helt åssen jeg skal få kontakt med jenter, har aldri hatt kjæreste. Jeg er veldig sjenert også har jeg ikke noe selvtilitt ettersom jeg har blitt mye mobba osv. Og jeg for ikke mere selvtilitt nå som jeg sliter faglig på skolen. Jeg er jo medlem på forskjellige nettsteder som nettby. Å der er det mange fine jenter, men åssen skal jeg få kontakt med de? kan jo sende brev, men hva skal jeg skrive der?

Noen som har gode råd for å bli kjent med jenta man ønsker seg? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt beste tips til deg er å gå med oppreist hode og snakke. Ja, så enkelt er det, men alikevel så vanskelig. Når du føler deg så komfortabel at du kan ha en samtale med hvem som helst, hvor som helst har du gode utsikter til å få deg en kjærest. Det handler om selvtilitt og selvbevistheten din. Du må spørre deg selv og hvem du er. Er du en person som andre liker? Er du populær? Hvorfor liker dem meg ikke? Du kan spørre deg selv om det har noe med hvordan du kler deg, hvordan du oppfører, slik du blir oppfattet av andre. Det er bare tull at en jente skal like deg for den du er. Hvis du ser ut som en nerdete retard så vil du ikke få damer. Poenget er at du må ha en grei still og et god selvtiltt. Det viktigste du kan gjøre er å utfordre deg til å ha samtaler med hvem som helst, avhenig om det er mann/dame/gutt/jente/. Da vil du mestre damaskrekken og det vil bli naturlig å holde samtaler. Få deg gjerne en jobb der du blir tvunget til sosial dialog. Drit i alle de sjekketriksene (PUA) med det først, men bli først trygg på å holde en samtale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...