sharkbite Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 hva er den hurtigste og billingste måten å komme seg til sverige.... nermere bestemt hjö Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hvor ligger hlö og hvor bor du? Du kan finne lavprisbillet med tog for 99kr til stockholm fra oslo. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 ...og hvor bor du? Som vestlending sitter jeg med et inntykk av at 99% av dem som spør om slikt uten å oppgi startsted holder til på indre østland. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 SamBell: så du synes at vi uten videre skal ta høyde for at alle andre bor på indre østland også? Det eneste buss-selskapet jeg har funnet som kjører til Hjo er Västtrafik. såvidt jeg kan se må du komme deg til en eller annen svensk storby i nærheten (Buss/fly til Stockholm feks?) og ta buss videre derfra. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 SamBell: så du synes at vi uten videre skal ta høyde for at alle andre bor på indre østland også? Nei, jeg synes at de sombor der skal få øynen opp for at debattfora som dette er landsdekkende og vel så det. Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 bor i bergen foresten Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 da tror jeg det enkleste vil være å fly til Stockholm og prøve å ta buss derfra. billigste billettene jeg har sett med Norwegian er litt over 900 men det kan hende det finnes rimeligere billetter. Lenke til kommentar
enola117 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 hva er den hurtigste og billingste måten å komme seg til sverige.... nermere bestemt hjö Can you give me a link where I can buy/book a seat on a train Oslo - Stockholm at this price? On nsb it doesnt say anything about this train, it only gives you a link to an outside site and the price is way more expensive then 99kr. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Se på sj.se, de hadde ihvertfall annonser i aftenposten om kampanje på 99kr turen. Vet ikke om det gjelder fortsatt. Lenke til kommentar
enola117 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 ok, let me check. I remember that last time I've looked it was around 700 sek. Maybe it's this campain you're talking about. Oslo - Gotheburg is 199 on nsb, regionaltog, that's for sure. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå