Log234 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Hva mener du er den ultimate playlisten på spotify? Kopier og lim inn http-linken til spillelisten her og gjerne forklar hvorfor du valgte akuratt disse sangene, evt. hvorfor du ikke valgte noen andre. Det trenger ikke å være noen lang playlist bare du synes sangene er bra. Her er min playlist som et eksempel: Min spilleliste Her er en playlist hvor du kan legge til en sang du ønsker skal være med, maks 1 sang per pers og skriv et svar med hvilken sang du valgte. (Vennligst ikke ta vekk en sang som noen annen har lagt inn, så lenge du ikke har spurt om lov. Legg heller ikke til en sang som allerede ligger der.) Spillelisten Med vennlig hilsen log234 Endret 12. november 2009 av Log234 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Unødvendig, folk har forskjellige preferanser. Lenke til kommentar
Log234 Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Unødvendig, folk har forskjellige preferanser. Det er derfor det er interessant å se hva folk velger å legge ut. Lenke til kommentar
blålys Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg la til sangen Gran Torino av Jamie Cullum. Her er forøvrig min egen spilleliste: http://open.spotify.com/user/eirik500/play...emhtx7LmL0hXsKF Den består av alt mulig av sanger innenfor hip-hop . Sangene har jeg valgt rett og slett fordi det er de jeg mener er best, innenfor sjangeren hip-hop. Lenke til kommentar
Log234 Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Jeg la til sangen Gran Torino av Jamie Cullum. Her er forøvrig min egen spilleliste: http://open.spotify.com/user/eirik500/play...emhtx7LmL0hXsKF Den består av alt mulig av sanger innenfor hip-hop . Sangene har jeg valgt rett og slett fordi det er de jeg mener er best, innenfor sjangeren hip-hop. Veldig mye bra musikk der Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Det er hele én sang i spillelisten din. Ikke er det no' Jamie Cullum der heller. Hvorfor driver folk og ødelegger på den måten? Duster. Her er for øvrig min spilleliste. Stort sett instrumentalgreier. Et par låter av verdens feteste brassband, en del Tower of Power, litt Weather Report og Jaco Pastorius. En Sting-låt og den overfornevnte Jamie Cullum - Gran Torino. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Lagt på en låt til. 10.22 lang, får se hvor mange av dere klarer å høre hele låta. Lenke til kommentar
Log234 Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Lagt på en låt til. 10.22 lang, får se hvor mange av dere klarer å høre hele låta. Da har jeg hørt hele likte den delen rundt 2:25 kul melodi. hvis du ønsker en lang sang kan du jo høre på Supper's ready av Genesis (23:05) den er jo relativt lang xD Finnes sikkert mange mye lengre sanger da men... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Tja. Dream Theater - A Change of Seasons og Dream Theater - Octavarium er vel godt over 20. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg la til sangen Gran Torino av Jamie Cullum. Her er forøvrig min egen spilleliste: http://open.spotify.com/user/eirik500/play...emhtx7LmL0hXsKF Den består av alt mulig av sanger innenfor hip-hop . Sangene har jeg valgt rett og slett fordi det er de jeg mener er best, innenfor sjangeren hip-hop. Denne kommer jeg til å bruke litt! BRa playlist Lenke til kommentar
Log234 Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Hvem slettet spillelisten min? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Det får vi aldri vite, med mindre den skyldige selv innrømmer det. Er litt problematisk med rettigheter i Spotify. Burde være mulig å legge ut en spilleliste hvor alle kan legge til sanger, men bare enkelte utvalgte har rettigheter til å slette elementer. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Derfor lag alltid en backup som du ikke deler med andre. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Ja, det er også en god idé, inntil Spotify får på plass et mer avansert rettighetssystem. EDIT: Om det noen gang vil skje. Endret 14. november 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ja, lurt det. Legg ut både orginal(der bare du kan trikse of fikse) og en alle andre kan rote på Lenke til kommentar
pululf Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Her er en spilleliste med litt bra techno. Ikke mange sanger, men så er det heller ikke mye bra techno på spotify. http://open.spotify.com/user/lolboheme/pla...FseDXdmFTx85KQv Fiks og triks på den som dere vil, jeg har en egen backup som jeg bruker. Endret 14. november 2009 av pululf Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Veldig mange fra forumet som har bidratt til denne house playlisten, vennligst ikke slett denne. http://open.spotify.com/user/eb_veyron/pla...w20Bo3EBlHZPGiG Endret 14. november 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Noen som vet hvor man får Gratis Spotify Bruker? Evt. noen som kan sende invite på melding? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Til tross for ditt tafatte forsøk på å spolere "sett inn et nytt ord"-leken, skal jeg være så snill og gi deg et lite tips. Gå til denne tråden og se i førsteposten der, under "ubrukte tokens". Gå til spotify.com, trykk "Get started" og lim inn en av de ubrukte kodene. Da skal du kunne registrere deg. Endret 14. november 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Log234 Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Jeg la til Tubular bells part 1 av Mike Oldfield. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå