Gå til innhold

Den ultimate Spotify playlisten

Log234

Anbefalte innlegg

Hva mener du er den ultimate playlisten på spotify?

Kopier og lim inn http-linken til spillelisten her og gjerne forklar hvorfor du valgte akuratt disse sangene, evt. hvorfor du ikke valgte noen andre.

Det trenger ikke å være noen lang playlist bare du synes sangene er bra.

Her er min playlist som et eksempel:

Min spilleliste

Her er en playlist hvor du kan legge til en sang du ønsker skal være med, maks 1 sang per pers og skriv et svar med hvilken sang du valgte. (Vennligst ikke ta vekk en sang som noen annen har lagt inn, så lenge du ikke har spurt om lov. Legg heller ikke til en sang som allerede ligger der.)

Spillelisten

:new_woot:

Med vennlig hilsen

log234

Endret av Log234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er hele én sang i spillelisten din. Ikke er det no' Jamie Cullum der heller. Hvorfor driver folk og ødelegger på den måten? Duster.

Her er for øvrig min spilleliste. Stort sett instrumentalgreier. Et par låter av verdens feteste brassband, en del Tower of Power, litt Weather Report og Jaco Pastorius. En Sting-låt og den overfornevnte Jamie Cullum - Gran Torino.

Lenke til kommentar
Lagt på en låt til. 10.22 lang, får se hvor mange av dere klarer å høre hele låta.

Da har jeg hørt hele :D likte den delen rundt 2:25 kul melodi.

hvis du ønsker en lang sang kan du jo høre på Supper's ready av Genesis (23:05) den er jo relativt lang xD Finnes sikkert mange mye lengre sanger da men... :p

Lenke til kommentar

Til tross for ditt tafatte forsøk på å spolere "sett inn et nytt ord"-leken, skal jeg være så snill og gi deg et lite tips. Gå til denne tråden og se i førsteposten der, under "ubrukte tokens". Gå til spotify.com, trykk "Get started" og lim inn en av de ubrukte kodene. Da skal du kunne registrere deg.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...