Bellanca Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Gått lenger enn langt disse beina... Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Dette likte jeg gankse så godt. Oljeflekkene på føttene og stoffet irundt får meg til å lure hvem som eier disse føttene. Negativt er vel at det kanskje er ørlite for sterk kontrast for min del, selv om disse bildene kler godt et "hardt" preg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 I likhet med heggstad, så likte jeg også dette bildet. Lys og komposisjon sitter godt. Selv valget av fokuspunkt synes jeg var dristig, men dog et riktig valg. Ser "desverre" ikke noe konkret å sette fingeren på her. =) Lenke til kommentar
Bellanca Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Takk for gode tilbakemeldinger. Bildet er tatt av ei 10 år gammel jente etter en lang dag (flere dager egentlig) med gåing. Som man kan se så liker hun best å gå barbeint. Jeg er enig i at det kan være lit hardt, men det var også et bevisst valg, da jeg følte at de andre variantene jeg prøvde ikke passet like godt til bildet. Det skal, etter min mening, være litt "dirty". Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Dette bildet likte jeg kjempegodt. Har dessverre ikke noe konstruktivt å si ut over det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå