Gundegutt Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hei, Jeg har i det siste begynt å kategorisere musikken min etter mood, slik at jeg får playlister etter hvilket humør jeg er i. Det tar litt tid, men "jobben" er ganske avslappende og hyggelig... Har på grunn av dette funnet ut at mitt yndlingsmood er "upbeat", og lurer på om noen kan komme med forslag til artister som er av samme art som de under. Jeg er ikke låst til noen sjanger, men listen min bærer nok preg av 70-talls musikk. Curtis Mayfield - Move On Up Vicki Sue Robinson - Turn the Beat Around The Doobie Brothers - Long Train Running Gipsy Kings - Volare (Nel Blu Di Pinto Di Blu) Gloria Estefan - Conga Stevie Wonder - Signed, Sealed, Delivered I'm Yours Stevie Wonder - Another Star Brian Adams & Mel C - Baby when youre gone Love Affair - Everlasting Love Glorya Gaynor - I Will Survive Jeg håper at noen fanger opp hva det går i og vet om sanger som kan passe inn. Takker for alle svar Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Sjekk ut Funk/soul tråden. Mye musikk der som jeg tror du vil like! Lenke til kommentar
Gundegutt Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Sjekk ut Funk/soul tråden. Mye musikk der som jeg tror du vil like! Knall:) Skal sjekke den ut. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå