Fanta4free Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Hei her er jeg i gjen og skal teste et nytt bilde, og vill bare høre fra folket hva jeg burde gjøre bedre her, er et litt kjedelig motiv det er bare et høytler feste men er redigerings mesig jeg er ute etter...er det for mørk for lyst og hva an jeg gjøre bedre?? edit: kanskje legge ut bilde og Endret 11. november 2009 av Fanta4free Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Kan egentlig ikke se at det er et feste, ei eller for høytalere. Så da er tittelen ikke helt bra Da havner det mer overpå det abstrakte og denslags. Oppløsningen er noget stor for det med små telelinjer og liten skjerm. Sånn ellers ikke så spennende. Sliter med å finne det behagelig siden pixlene skriker mot meg. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 synes i grunn ikke at bildet får ikke akkurat til å pirre nysgjerrrigheten min. Men først og fremst vil jeg at du skal lese litt på forumets regler før du legger inn bilder her. Legg ekstra merke til det som har med billedstørrelse. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Minner om retningslinjene for bildekritikk, og at bildene som legges ut i bildekritikken skal ha en største lengde på 1280 piksler. Vennligst reduser størrelsen på bildet som er lagt ut. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Rapportér gjerne innlegget når bildestørrelsen er redusert, så vil dette innlegget bli slettet av moderator. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 kan noen hjelpe meg og redusere bilde?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå