Tommelom Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg har en spesielt problem. Jeg har en pc med to skjermer. Jeg liker som de aller fleste å chatte med venner. Også når jeg spiller i fullscreen. Det er veldig tungvindt å drive å minimere spillet hver gang jeg skal besvare en chat. Alle spill liker heller ikke å minimeres. Er det noen mulighet for å har to stk. mus/tastatur hvor det ene settet kun virker på skjerm nr. 2 og ikke kødder til ting på skjerm nummer 1? Dvs at spillet ikke minimeres tvert jeg begynner å skrive på skjerm nr. 2. Jeg kan ikke helt se åssen dette skulle gå, da det nesten ser ut som om man må ha to pekere også. En til hver skjerm. Jeg håper noen skjønte hva jeg vil frem til og kan glede meg med et positivt svar. Eller knuse alle mine forhåpninger. Bruker Windows 7 64bit med ATi 4870 gfx-kort Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Er ikke helt sikker, men ganske sikker på at det ikke vil gå. Skulle gjerne ha hatt noe lignende selv. Eneste måten er vel å kjøre spillet i Windowmode. Ellers kunne du ha hatt en egen dårlig maskin til irc, msn osv. Så brukt en kvm-switch som gjør at du kan bruke tastaturet\musa på begge PCene. eneste jeg kan komme på i farta. :F Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Dette blir vel ikke akkurat det samme, men når jeg kobler pc'n til TV'n, så utvider jeg skrivebordet. ytter det jeg skal drive med over til TV-skjermen, og trykker fullscreen. Da har skrivebordet tilgjengelig på den ene skjermen, og f.eks. filmen jeg skal se på den andre. Har et Radeon 3870 kort. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Å kjøre film i fullskjerm på ene skjermen går fint. Spill, derimot, vil om man klarer å flytte pekeren over på skjerm nr. 2 automatisk minimere seg når man aktiverer et annet program. De fleste spill lar deg ikke gjøre noe på skjerm nr. 2 da mus/tastatur er låst til spillet. Jeg hadde mine sterke tvil om dette gikk, men jeg måtte bare spørre. Merkeligere ting har skjedd. Løsningen er nok som nevnt å ha en egen, dedikert chatemaskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå