Gå til innhold

[Løst]Problemer med Windows Update

freddas

Anbefalte innlegg

Hei igjen.

Har fått et problem med windows update. Det står at jeg har tilgjengelige oppdateringer, men når jeg går inn for å se over dem, så er de ikke i lista. Per nå har jeg 2 valgfrie oppdateringer tilgjengelig. Tidligere idag hadde jeg også et par viktige. Disse fikk jeg installert da de automatisk er valgt. Men de valgfrie får jeg ikke valgt da de ikke er listet..

eu4zn8.png

5ygi3b.png

Det du ser på bilde #2 gjelder også for viktige oppdateringer når de er tilgjengelige. De får jeg heldigvis installert da de automatisk er huket av.. :)

Kjører Win 7 pro x64

Endret av freddas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser nå at jeg også har fått denne feilen. Prøvd en løsning for Vista, men det fungerer ikke.

Skal gi beskjed om jeg finner en metode som fungerer.

edit: Fungerer det om du starter maskinen på nytt? Om ikke gjør det som står i løsningen for Vista og start maskinen på nytt. Kan virke som man trenger en omstart for at registreringen av dll-ene skal tre i kraft.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Flott.. Har tydeligvis hatt dette problemet ganske ofte siden jeg ikke merket at restart hjalp.. Regnet med at det ikke funket siden jeg hadde problemet både før og etter en restart.. Mulig problemet kommer med ujenven mellomrom. :) Ihvertfall løste det seg med en restart..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...