hean Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ble det bedre? Synes det ble bedre jeg.... men må spørre igjen, er det rett at menyen forsvinner når man trykker på forum? Lenke til kommentar
enva Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Ble det bedre? Synes det ble bedre jeg.... men må spørre igjen, er det rett at menyen forsvinner når man trykker på forum? Ja det er rett som du sier. Dette skyldes at banner i forum bare er et bilde jeg har lastet opp. Det er minimalt med funksjoner i det forumet sånn CSS og HTML sett... Lenke til kommentar
Skoen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det har nok hovedsaklig med at du kjører hele siden i .html. Hadde du dyttet inn en PHP, så kunne du nok glatt lagt inn menyen inn via en include. Dessuten finnes det nok av gratisforum som ikke krever så mye reklameplass som det du bruker. Jeg reagerer også litt på at det skal være nødvendig å skrike ut at det er på trondheimlufthavn.net man er på i title. Når det gjelder headeren har jeg ingen problemer med høyden på den, og søkefeltet kunne ha passet inn om du fikk det til å ha en helt gjennomsiktig bakgrunn eller en bakgrunnsfarge som ligner mest på den gradienten du har i headeren. Prøv gjerne å skriv inn HEX-koder direkte. Og når det kommer til RSS-knapp så har jo han lagt på en link til RSS-feed som er hostet et annet sted. Lenke til kommentar
enva Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Trenger litt hjelp fra dere datakyndige der ute Hvor lønner det seg å har rubrikk-annonser o.l. liggende på nettsiden? Har mekka en liten avtale med Flybuss-ekspressen, + at Rica og Radisson Blu vil ha reklame på nettsia til sommeren. Har 2 eksempler her: - http://trondheimlufthavn.net/eksempel - http://trondheimlufthavn.net/eks Var det greit/bra eller dårlig? Få høre din menig, og kom gjerne med tips til hvor annonsen bør stå om du synes det som allerede er laget, var elendig. - Jonas Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Syns ikke det passa så bra å ha de der. Den første dytter hele siden mye ned, og annonsen dekker bare en liten del av bredden. Det passet ikke så godt inn. Det andre eksempelet er enda verre, siden det ødelegger mye av banneret. Jeg liker generelt ikke så godt reklamer som er helt øverst, og tar mye av fokus fra siden, men det gir vel mer penger... Jeg syns det hadde passa bedre å ha annonsen i den venstre menyen. F.eks. under "Værnes nå". Lenke til kommentar
enva Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Syns ikke det passa så bra å ha de der. Den første dytter hele siden mye ned, og annonsen dekker bare en liten del av bredden. Det passet ikke så godt inn. Det andre eksempelet er enda verre, siden det ødelegger mye av banneret. Jeg liker generelt ikke så godt reklamer som er helt øverst, og tar mye av fokus fra siden, men det gir vel mer penger... Jeg syns det hadde passa bedre å ha annonsen i den venstre menyen. F.eks. under "Værnes nå". Skjønner, men det skal være synlig i hver Jæ*** underside... Hjelp??? Lenke til kommentar
Skoen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 PHP er en god løsning der. Da slipper du å kopiere all tekst så mye. Lenke til kommentar
enva Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 PHP er en god løsning der. Da slipper du å kopiere all tekst så mye. Bruker Dreamweaver, så det går på 10 sekunder "Edit - Copy and Replace" Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 På alle de andre sidene er venstremenyen ganske kort, så da funker det fint å ha annonsen på bunn av den. Lenke til kommentar
enva Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) På alle de andre sidene er venstremenyen ganske kort, så da funker det fint å ha annonsen på bunn av den. Like this: http://trondheimlufthavn.net/eksempel2 ??? Men vi trenger tydeligvis ikke å ha reklame andre plasser enn forsiden fant jeg ut. Men uansett så lurer jeg på hvordan det ble? -Kan hende vi skal bruke det ved en senere anledning. Endret 17. januar 2010 av enva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå