hamjar Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvor kan man finne et gratisprogram som kan lese og behandle mine RAW-filer. Har Canon kamera og har mista programvaren som fulgte med på cd. Har søkt litt rundt på www, men ikke funnet noe bra enda. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Går utifra at du kan finne det på Canons nettsider? Ellers er f.eks Raw Therapee gratis. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 DPP som følger med Canon kameraer er en ypperlig RAW converter synes jeg. (Software til kameraet er i det hele tatt noe man bør ta vare på..) RandiA Lenke til kommentar
MetteHHH Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg bruger UFRaw, efter råd her fra forum. Den er jeg meget glad for - sammen med GIMP giver det et perfekt naturligt workflow fra raw til jpg. Lenke til kommentar
hamjar Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Da var den løst. Lasta ned Raw Therapee, og den fungerer fint Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå