Inigo-Montoya Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Satt og søkte på Amazon.co.uk for autograf bilder, og kom over en del autografer til bare 17.99 euro. Jeg begynte å lure på hvorfor alle kostet det samme. Morsomt var det også at noen av dem var bredere enn andre, men likevel sto den samme lengden og bredden på forklaringen. Og lenger nede på søkingen kunne man se de som het ''Original autograph photos'' som kostet et par hundre euro. Det var da jeg (tror) fant ut at autografene for 17.99 var falske autografter...eller? Her er et eksempel på hva jeg mener: http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss?url=se...amp;x=0&y=0 Jeg lurer altså på om det er lovlig med selling av falske autografer som de gjør på Amazon, eller om det faktisk er ekte autografer som blir solgt? Endret 11. november 2009 av Inigo-Montoya Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 I produktbeskrivelsen står det: "The photo is a High Quality Reproduction of an original signed photo." Med andre ord kan det vel neppe sies å dreie seg om salg av forfalskninger. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Det står litt nede på siden: The photo is a High Quality Reproduction of an original signed photo. Altså, det er en kopi. Originalen hevdes å være ekte, men det du får er en innrammet kopi. Og så lenge de sier dette klart i annonsen er det neppe ulovlig. Geir Edit: Litt sen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå