K-Pitt Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Vet ikke om dette er rett sted å poste dette, men kan noen fortelle meg hvem jeg ser på dette bildet? Mange takk for svar Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 du har vel ikke litt mer info? f.eks hvor har du bildet fra? ca hvor gammelt? er det noen kjente? om det er din tip-oldefar sitt skolefoto som du har funnet på loftet er det nok ikke lett for oss å finne ut noe mer om bildet... Lenke til kommentar
K-Pitt Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Det jeg er ganske sikker på er at det er en historisk kjent (i større eller mindre grad) person, mulig fra rundt før krigen, og mulig et tidlig bilde av vedkommende. Kanskje fra hans yngre dager. Mener noen å dra kjensel på personen, så kom med navn. Det er ikke et bilde jeg har funnet på grandonkel Eddis loft eller noe slikt nei. Lenke til kommentar
flasketut Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det der minner meg litt om Baby face nelson fra 30 tallet, Chicago USA. Han var en stor bankraner under den store depresjonstiden. Minner meg litt om han. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Det der minner meg litt om Baby face nelson fra 30 tallet, Chicago USA. Han var en stor bankraner under den store depresjonstiden. Minner meg litt om han. han het vel george nelson... Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 tror ikke det er baby face nelson, her er han Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Josef Mengele. Lege som utførte horrible eksperimenter på "under-mennesker" i Tyskland under 2. verdenskrig. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 hvorfor ville du vite hvem som var på bildet? noe spesielt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå