Migasa Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hei, vurderer og kjøpe denne: http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=15902700 ettersom den er ferdig registrert. Men har noen spørsmål: Er det noe vits i å kjøpe denne istedenfor moped? Hvordan er hastigheten i forhold til moped? Trenger jeg noe spesielt kjørekurs? Mvh RiseAndShine Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hei. Prøvde å finne ut om det var noe vits selv for en stund siden. Det jeg fant ut var at: -du bør bo i nærheten av verkstedet/salgsstedet eller ha god peiling på å skru. Helst begge. -Hvis du stort sett skal kjøre på vei, så er det greiere med moped, untatt om vinteren (veltefare). -Enkelte ATVer har en tendens til å ville gå rett frem i svinger, så du må kjøre aktivt eller gå opp på to (side)hjul i svingen. Vet ikke om det er tilrådelig, men sett det gjort. Så fant vel ut at jeg ikke tok sjansen. Men de er jo kule Så ville forhørt meg hvordan det var med garantiordning, og hvor lenge den varte. Og hatt litt penger ekstra hvis noe skulle skje. For eksempel til busskort. Og ring et/fler forsikringsselskap og hør hva det koster å forsikre den. På forhånd. Koster ikke noe. De vet ofte mye rart Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hvis du skal ha en racer så kan du nok se vekk fra ATV og 50cc. De går dritdårlig, iaffal de som jeg har sett, jeg kjørte i ring rundt de med SFXen min når jeg hadde moped. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 En venn av meg har helt lik Kudaki ATV. Han har drivi og boret litt for å få den til å gå mer, og det har visst hjulpet litt. På en fin dag med bar vei kan han komme opp i 55 km/t. For å si det slik, så går det grusomt tregt. Det ser latterlig ut. Men funker jo nesten greit på vinteren, eneste ulempen er om du ikke får knasdegg på den, så vil du spinne rundt i ring eller bare spinne. Han skal forøvrig selge den. Jeg tror han blir glad når den er solgt Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 mopeder har du vel ikke lov til å kjøre i over 45km/t, ATV-er greier nok fint å dra den over det. Lenke til kommentar
Bever'n Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Som de andre skriver her så er moped-atv triste greier, i tillegg så er de fleste jalla kinavare. Vent heller til du blir 18 med å kjøpe atv Lenke til kommentar
Warrior350 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Som de andre skriver her så er moped-atv triste greier, i tillegg så er de fleste jalla kinavare.Vent heller til du blir 18 med å kjøpe atv De fleste 50cc ATVene som blir registrert på hvite skilter er kinaproduserte, men dem tåler mer enn en vanlig. Dessuten er det sinnsykt dyrt å registrere en ATV da du er over 18, avhengig av hvor mange kubikk du har, bare sånn at du er klar over det Lenke til kommentar
Bever'n Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ja jeg er klar over det, Jeg har selv en Renegade 800. Men det er morro! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå