Sjokomelken Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 hei! jeg har var så dum og satte på family settings, men nå vil jeg slå det av! men det funker ikke! Har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre for å slå av det? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Her : http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_reset...n_your_xbox_360 go to console setting system info press lt rt x y lb rb x left down If that doesn't work I just got off the phone with a Xbox Representative and he said this is the new code to use with the NXE Dashboard: LT - RT - X - Y - LB - RB - X - Y - A - Up (on the D-Pad) Good Luck! Endret 11. november 2009 av gamerman Lenke til kommentar
Tulelgeit Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 De fire siste tastene er unike for hver konsoll. eller.. Unike så langt det finnes muligheter. Om jeg ikke husker feil, så endrer det bare konsollens family settings, ikke xbox live family settings :S Lenke til kommentar
ritcki Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Husker ikke hvilken knapp det er, men på innstillingene så kan du restarte alle instillingene på hele xboxen, så hopper du over family settingen, så enkelt er det ! Lenke til kommentar
Sjokomelken Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 men da mister jeg vel ikke alt jeg har gjort? som f.eks på xbox live? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Skulle gjort dette selv.. Er blitt over 18 år siden jeg først registrerte meg, men allikevell skal den ha moren min til å skrive inn passord for å bruke Zune osv :S Prøvde koden på System Settings - System Info... LT - RT - X - Y - LB - RB - X - Y - A - Up (on the D-Pad) ...men det skjer ingenting... What to do? Lenke til kommentar
Tulelgeit Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Om du har blitt over 18 år (og profilen din har riktig dato på seg), så kan du oppgradere profilen din ved å gå inn på den og "promote child account". LT - RT - X - Y - LB - RB - X - Y - A - Up (on the D-Pad) er for noen maskiner, de fleste har annerledes. Riktig kode kan man få fra kundestøtten om du ringer inn og vil tilbakestille family settings (tror bare console settings delen på family settings endres). men da mister jeg vel ikke alt jeg har gjort? som f.eks på xbox live? Dette er lagret på profilen. Reset av konsoll rører ikke profilen (skal ikke). Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 To promote your child account to adult status 1. Go to My Xbox and open your profile. 2. Select Manage Account. 3. Select Promote Child Account. WTF? Må endre visa greier og greier.. Typisk MS/Xbox BS! Lenke til kommentar
ritcki Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Nei, man mister ikke det man har lagret i henhold til spill og slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå