Gå til innhold

Elixia - Pris pr. mnd: 679,- Vanvidt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er vel der kjendisene trener?

Ikke bare dyrt så må man møte på vannabe kjendiser som pia haraldsen dama lese avisen og late som de trener på ergometer sykkel.. jippi!.. eh.. not..

noen rimelig alternativer sentralt i Oslo? (Trenger bare vekter)

Lenke til kommentar

Jepp, Elixia er så dyrt at det bare blir tåpelig. Det billigste tilbudet de kunne gi meg var 50% over det jeg betaler på mitt eksisterende senter (3t). Og da har jeg tilgang til 7 ulike sentre rundt omkring i byen mot Elixias to. Da ba jeg dem bare slette navnet mitt fra listene sine sånn at jeg slipper å få flere telefoner fra dem.

Aner ikke hvordan ting er i Oslo, men jeg regner helt sikkert med at det finnes noe. Vet i alle fall at SATS har en hel drøss med sentre der, og sist jeg var medlem av SATS så var det langt billigere enn Elixia. Men det billigste bruker ofte å være å komme seg ut av de store kjedene. Skal du bare trene med vekter så er det f.eks. alltid billigere å melde seg inn i et gym som ikke har spinning, aerobic osv.

Lenke til kommentar
er vel der kjendisene trener?

Ikke bare dyrt så må man møte på vannabe kjendiser som pia haraldsen dama lese avisen og late som de trener på ergometer sykkel.. jippi!.. eh.. not..

noen rimelig alternativer sentralt i Oslo? (Trenger bare vekter)

Turnhallen ved HiO (ikke så langt unna National). Trente der før til 295 (nå er det 315) i måneden (gjennom studentskipnaden). Ordninær er 499, men det spørs jo om du er student eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...