thekid Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Kikket på elixia sine sider da jeg vurderer å melde meg inn og der er medlemspris 679,- pr. mnd !!! Er det mulig? Bare jeg som reagerer på prisen? Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 er vel der kjendisene trener? Lenke til kommentar
thekid Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 er vel der kjendisene trener? Ikke bare dyrt så må man møte på vannabe kjendiser som pia haraldsen dama lese avisen og late som de trener på ergometer sykkel.. jippi!.. eh.. not.. noen rimelig alternativer sentralt i Oslo? (Trenger bare vekter) Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 kom deg ut av oslo, alt virker bare dyrt der Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jepp, Elixia er så dyrt at det bare blir tåpelig. Det billigste tilbudet de kunne gi meg var 50% over det jeg betaler på mitt eksisterende senter (3t). Og da har jeg tilgang til 7 ulike sentre rundt omkring i byen mot Elixias to. Da ba jeg dem bare slette navnet mitt fra listene sine sånn at jeg slipper å få flere telefoner fra dem. Aner ikke hvordan ting er i Oslo, men jeg regner helt sikkert med at det finnes noe. Vet i alle fall at SATS har en hel drøss med sentre der, og sist jeg var medlem av SATS så var det langt billigere enn Elixia. Men det billigste bruker ofte å være å komme seg ut av de store kjedene. Skal du bare trene med vekter så er det f.eks. alltid billigere å melde seg inn i et gym som ikke har spinning, aerobic osv. Lenke til kommentar
thekid Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Veldig enig i det som skrives over, men for min del så er jeg avhengig av å være i nærheten av treningssenteret, ellers faller man fort av hvis det er mye ork å komme seg for å trenene. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 er vel der kjendisene trener? Ikke bare dyrt så må man møte på vannabe kjendiser som pia haraldsen dama lese avisen og late som de trener på ergometer sykkel.. jippi!.. eh.. not.. noen rimelig alternativer sentralt i Oslo? (Trenger bare vekter) Turnhallen ved HiO (ikke så langt unna National). Trente der før til 295 (nå er det 315) i måneden (gjennom studentskipnaden). Ordninær er 499, men det spørs jo om du er student eller ikke. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 SiO ble vel kåret best i test av TV2 Hjelper Deg så du kan jo sjekke det ut, for meg som student på uio koster det 700 i halvåret i alle fall. Ingen ublu pris det . Centrum Athletica liker vel i akersgata om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
trra Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Det var mye ja . Koster nesten 600kr i mnd her i byen, men har avtale via jobben så betaler ca 300 i mnd på elixia. Endret 13. november 2009 av trra Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 nautilius er jo ganske billig og i tillegg får du gratis tilgang til svømming også? Hvorfor ikke begynne der? Lenke til kommentar
Foror Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg betaler 330,- i måneden på Nautilus, er ganske lite og trangt. Men er jo billig og er nærme der jeg bor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå