brukernavnkongen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Møtt en utrolig jente veldig ofte det siste. Hun er ufattelig pen, kunne sikkert vært modell for alt jeg vet. Er rimelig attraktiv selv og, men vet ikke om jeg er helt i ligaen hennes... Vi går på samme skole, men jeg aner ikke hvem hun er. Går flere tusen her. Vi begge sitter ofte på skolebiblioteket utover ettermiddagen kvelden og leser. Møter blikket endel, men hun framstår "overlegen". Har prøvd å ikke legge skjul på min interesse ved se mot henne ofte. Har nok ikke hatt så store forhåpninger før i det siste. For i det siste har jeg "fersket" henne i å stirre på meg lengre enn vanlig og hun ser bort på meg ofte når hun tror jeg ikke merker det. Hvis jeg ser opp og "fersker" henne, spiller hun bare irritert eller later som hun surret med helt andre ting, hva vet jeg.. Dermed har jeg innbilt meg noe interesse fra hennes side.. Men i dag tør jeg påstå jeg fikk en bekreftelse; litt vanskelig å forklare.. men prøver. Pleier vanligvis sitte ganske nært hverandre, men idag satt hun visst i etasjen under meg. Møtte henne i gangen i løpet av kvelden og da spilte hun som vanlig iskald og så i helt andre retninger. Men senere på kvelden så kom hun opp i etasjen jeg satt. Jeg er rimelig overbevist om at hun kom opp for å se etter om jeg satt der. For da hun akkurat var kommet opp trappen, reiste jeg meg tilfeldig opp for å gå bort til en datamaskin. Idet vi "møtes" blir hun litt "forvirret" og går bort til en bokhylle og later som hun leter etter noe der i 5 sekunder, før hun går ut på toalettet. Jeg står ved dataen fremdeles idet hun går ut fra toalettet og ned i etasjen under (der har de for øvrig også toaletter enda nærmere). Altså ingen mening med å gå opp en etasje. Litt senere går jeg bort til bokhyllen hun "letet" i. De bøkene som står der er så gamle og slitne at sannsynligheten for at hun faktisk letet etter noe der er 0,0000000000001. Vanskelig å forklare dette, må oppleves! hehe.. I hvertfall, tør jeg konkludere med at hun er interessert og ta kontakt med henne? Jeg er rimelig sikker på at hun prøvde å finne ut hvor jeg var. Kjenner henne altså ikke, aldri hilst eller hatt kontakt. Når vi møtes i gangen er hun superoverlegen og likegyldig, aldri et smil eller noen ting. Men jeg holder på å døøø her, håper på at jeg har rett... Er meget sjeldent å møte modellhotte jenter på lesesalen, og jeg har egentlig sett meg lei på 21 år gamle jenter som har returnert til "fjortisalderen". Hvis hun er interessert, hva blir sjakktrekket fra nå? Tør jeg vente på at hun tar første steget? Ahh ble langt dette men jeg holder på å stryke med av alt mulig rart her.. jeg er basicly gaaaal etter å bli kjent med henne! Men er jo overlegen selv og, så... Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Vel kan ikke si at det var noen veldig tydelige tegn på at hun var interessert. Men kan jo også hende at hun er interessert, men litt sjenert. Hvorfor ikke gå bort å snakke med henne? Bli kjent med henne. Du skriver at hun er litt "over din liga". Så det beste for deg ville vært å fått henne for deg selv. Ikke prøv å få kontakt med henne når hun har flere rundt seg. En måte ville jo vært når kveldene begynte å bli litt seine og dere begge var i lesesalen. Dere har ikke noen fellesfag tilfeldigvis? Genial måte å lette på trykket. "Kan du hjelpe meg med denne ***** oppgaven, skjønner ingenting selv". Hvis du venter på at hun skal ta første steg tror jeg ikke noe kommer til å skje dessverre. Når du møter henne neste gang, prøv å bare gi henne et lite smil. Ikke bry deg om at hun ikke gir noe tilbake. Er hun interessert vil du gjøre det senere Eller er du veldig tøff så går du rett bort til henne og spør om hun vil komme på en eller annen fest som du eller kompisen din holder. To stk som er overlegene betyr bare at en av dere må svelge stoltheten og ta det første skrittet. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Du har ikke noen håndfaste tegn til interesse å forholde deg til, men det trenger du ikke ha heller. Du skal absolutt ikke vente på at hun tar kontakt først. Det er desverre slik i dagens samfunn at det er forventet at mannen er den som tar initiativet, så sjangsene for at hun gjør det er heller små. Uansett interessenivå. Så det du skal gjøre er å få tatt kontakt med henne. Gå bort til henne og begynne en samtale. Hva du snakker om spiller ingen trille, så lenge du får snakket med henne. Det kommer til å være sinnsykt vanskelig, skal ikke legge skjul på det, men det kommer absolutt til å være verdt det. Det er to mulige utfall av at du tar kontakt: - Hun reagerer positivt og dere er i gang. - Hun reagerer negativt og du slipper å lure på hva hun syns lenger, samtidig som du sitter igjen med følelsen av at du turte og at du ikke er en pingle som lusker i gangene. Uansett utfall så er det mye bedre enn å gå rundt å lure og føle seg som en pingle som ikke tør å ta kontakt. Så hopp ut av sikkerhetsboblen din og tving deg selv til å ta sjangsen. Det kommer til å være verdt det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå