pikamikaa Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hei. Jeg bare digger pek og klikk eventyr spill som den lengste reisen, den lengste reisen: drømmefall, syberia 1, 2 og venter på 3'ern monkey island spillene. Sanitarium. Broken Sword. Noen som har noen flere bra spill? Liker helst ikke 3D grafikk på slike spill. Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Ikke at jeg har prøvd dem, men Runaway-spillene skal vel være ganske bra? EDIT: Syberia 3?! Endret 11. november 2009 av mr. Zilter Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Enkelt. Indiana Jones & The Fate of Atlantis Maniac Mansion (Maniac Mansion 2:) Day of the Tentacle Full Throttle Grim Fandango Sam & Max: Hit the road Shadow of the comet Prisoner of ice Zak McKraken & The alien mindbenders King's Quest-serien Leirsuit Suit Larry-serien (klassikerne, ikke de nye drittspillene) Space Quest-serien Police Quest-serien Legend of Kyranidia Goblins 1 -3 (glem nr 4) Simon the Sorceror 1 og 2 De begynner nok å dra litt på årene, men bedre adventurespill får du ikke. Endret 12. november 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Gabriel Knight serien Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Enkelt. Indiana Jones & The Fate of Atlantis De begynner nok å dra litt på årene, men bedre adventurespill får du ikke. Må trekke frem det spillet, fy f*** det spilte jeg mye når jeg var yngre, dritfett! Enkelt. Indiana Jones & The Fate of Atlantis De begynner nok å dra litt på årene, men bedre adventurespill får du ikke. Må trekke frem det spillet, fy f*** det spilte jeg mye når jeg var yngre, dritfett! Lenke til kommentar
twhoffma Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ikke glem: Beneath a Steel sky. Garantert mitt favoritt cyberpunk pek-og-klikk Gratis er det og! //T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå